۰ نفر
۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
هدیه گروه موسیقی سون به هواداران

گروه موسیقی سون به مخاطبانی که آلبوم جدید این گروه را به صورت قانونی دانلود کرده‌اند، هدیه داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه موسیقی سون برای تشویق مخاطبان خود به دانلود قانونی آثار موسیقایی، برای سه نفر از افرادی که سومین اثر رسمی این گروه را که هفته پیش با عنوان «دنیای بعد تو» راهی بازار موسیقی کشور شد، قانونی خریداری کرده بودند، به قید قرعه، سه بلیت دو نفره‌ کنسرت هدیه داد.

این آلبوم شامل 11 آهنگ به نام‌های «دیره»، «دنیای بعد تو»، «می‌خوام ببینمت»، «من عاشقت می‌شم»، «مثل یه مرد»، «دیوونه»، «تنهاترین»، «اولین عشق»، «حواسم به توئه»، «دوست داشتنی» و «ادعا» است که چهار قطعه آن به نام‌های «دیره»، «دنیای بعد تو»، «اولین عشق» و «ادعا» قبلا به صورت تک‌آهنگ یا ویدیو کلیپ پخش شده بود. همچنین فضای آهنگ‌ها در این آلبوم مانند آثار سابق این گروه است، با این تفاوت که تاثیر پذیری از موسیقی راک یا حداقل حضور گیتار الکتریک در این آلبوم بیش از آثار قبلی احساس می‌شود. اعضای گروه سون را آرش قنادی، کیارش پوزشی و امیر قنادی تشکیل می‌دهند.

بخش اعظم تولید «دنیای بعد تو» در خارج از کشور انجام شده و فرآیند تهیه و تولید نیز نزدیک به چهار سال زمان برده است.

آلبوم موسیقی «دنیای بعد تو» از گروه سون، توسط مؤسسه فرهنگی و هنری آوای دوران منتشر شده و علاقه‌مندان می‌‌توانند جهت تهیه نسخه اصلی آن، به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سجاد DE ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۹
    4 1
    به عنوان جایزه 6تا بلیط کنسرت؟؟؟ راضی به زحمت نبودیم