لغو افتتاحیه فیلم‌ها در پی حمله تروریستی منچستر

مهر نوشت: به دنبال حمله تروریستی به کنسرت منچستر، افتتاحیه فیلم‌های متعددی در لندن لغو شده است.

به گزارش اسکرین دیلی، پس از این که اعلام شد یونیورسال مراسم افتتاح فیلم «مامی» در لندن را پس از حمله تروریستی به کنسرت منچستر لغو کرده است، کمپانی برادران وارنر نیز همین تصمیم را برای فیلم «زن شگفت‌انگیز» گرفت. علاوه بر این دو فیلم گیشه پسند، برنامه افتتاحیه فیلم‌های دیگری هم در لندن لغو شد.

نتفلیکس برنامه خود برای افتتاحیه فصل پنجم «نارنجی سیاه جدید است» را لغو کرد و برنامه «گلاو» محصول دیگر نتفلیکس نیز که قرار بود سه شنبه افتتاحیه‌ای مفصل در کورسون میفر لندن داشته باشد، لغو شد.

در عین حال «بئاتریس سر شام» فیلمی که قرار است در جشنواره فیلم ساندنس لندن اکران شود، طبق برنامه از پیش تعیین شده جشن افتتاحیه خواهد داشت اما برنامه فرش قرمز محدودی را تدارک دیده است.

سخنگوی این جشنواره گفت: «جشنواره فیلم ساندنس لندن از اول تا چهارم ژوئن برگزار می‌شود و برنامه افتتاحیه «بئاتریس سر شام» طبق برنامه انجام می‌شود. همه این برنامه‌ها با رعایت شدید اقدامات امنیتی انجام خواهد شد.»

در حمله دوشنبه شب هفته پیش به کنسرت موسیقی پاپ در منچستر ۲۲ نفر کشته شدند. در پی این حمله سطح رعایت نکات امنیتی در بریتانیا از شدید به بحرانی افزایش یافت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =