نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل جلسات هماهنگی بین ادارات باید حداقل هر دو ماه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، جلیل مختار در جلسه روانسازی و تسهیل در اعطای اشتراک به متقاضیانی که سالها از خدمات محروم هستند، که با حضور همه دستگاه های خدمات رسان آبادان در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در مدت اخیر از نقاط مختلف بازدید و با مردم دیدار و مشکلات را بررسی کردیم.

وی با بیان اینکه ناهماهنگی هایی بین ادارات وجود دارد، ادامه داد: مُصر بودیم تا با تشکیل این جلسه سردرگمی و مشکلات مردم رفع شود.

نماینده مردم آبادان با تاکید بر اینکه باید به دنبال این باشیم که ارباب رجوع راضی از نزد ما برود، ابراز کرد: مدیرانی که به دنبال رفع مشکل باشند واقعا می توانند مشکلات مردم را رفع کنند.

مختار با اشاره به بازدید از مناطق محروم، توضیح داد: در بازدیدهایی که طی یک ماه و نیم گذشته داشتم، مردم می گفتند برای گازکشی حتما باید پروانه ساخت وجود داشته باشد که این موضوع در شورای تامین برای رفع این مشکلات عنوان شد و باید در اجرای مصوبه اراده شود تا سریعتر انجام شود.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی آبادان شایسته مردم این شهر نیست، تصریح کرد: بعد از تقریبا 7 سال اعتبارات فاضلاب مجددا برای آبادان تخصیص داده شد؛ 55 درصد فاضلاب قبلا در آبادان کار شده اما تکمیل نشده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در همین خصوص اضافه کرد: باید برای موضوع فاضلاب بهره برداری واقعی صورت بگیرد.

مختار تاکید کرد: جلسات هماهنگی بین ادارات باید حداقل هر دو ماه برگزار شود.

انتهای پیام/

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 693642

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =