خرید لباس از آدیداس برای تیم ملی یکی از سوژه‌های این روزهای فوتبال است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در حالی که انتقاداتی از فدراسیون فوتبال شده بود که چرا تیم ملی برای حضور در جام جهانی باید از آدیداس لباس بخرد و این برند لباس ها را به طور رایگان در اختیار تیم ملی قرار نمی دهد، فغانپور مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال در این مورد گفته بود: آمریکا آدیداس را تهدید کرده که با ایران همکاری نکند. آلمانی ها هم به دلیل بازار خوب آدیداس در آمریکا مجبورند با آنها همکاری کنند تا تحریم نشوند. تعرفه های گمرکی یکی از موانع قرارداد با آدیداس است.
اما امیر عابدینی رئیس اسبق فدراسیون فوتبال که سابقه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را هم دارد، در این مورد می گوید:
عجب! خراب کردند که! آمریکا چه کار دارد؟ لباس ورزشی که تحریم نیست. البته به نظر من اشتباه نکردند. چون آنها به خاطر اینکه ما وقت نداشتیم می خواستند یک طرفه برنده این قرارداد باشند. آن قرارداد را خواندم. من هم بودم امضا نمی کردم. یکی از دعواهای من هم همین بود. می گفتم این قرارداد معنی ندارد که ما همه اختیاراتمان را به آدیداس بدهیم، بعد آدیداس هر جور می خواد ساز بزند.
عابدینی در پاسخ به این سوال که آدیداس چه چیزهایی از فدراسیون فوتبال ایران می خواست؟ می گوید: تبلیغ دور زمین، تمرینات، مسابقات دوستانه، برد مصاحبه، با بازیکن ها عکس بگیرد تبلیغ کند و با مربی ها، بعد چی به ما می داد؟ هیچی. اینکه می گویم هیچی، یعنی پول از ما می گرفت آن هم به قیمت مغازه. باز هم به قیمت عمده فروشی نیست ولی چاره ای نداشتیم. ما آدیداس را پوشیده بودیم دیگر نمی شد جر بزنیم و به مردم بگوییم دیگر نمی پوشیم.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =