صبح امروز به مناسبت گرامیداشت روز بسیج رسانه، اختتامیه اولین جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مسئول بسیج رسانه استان و جمعی از مدیران و اصحاب رسانه استان در سالن همایشات حوزه هنری لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، غلامرضا کوشکی مسئول بسیج رسانه استان لرستان در این جلسه بیان داشت: حدود یکهزار و 100 اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد و یکی از مضرات اغتشاشات اخیر دامنگیر جشنواره ما نیز شد که موجب اختلال در نحوه ارسال آثار و فرآیند داوری شد که قطعا اشتباهات و نواقصی نیز رخ داده است ولیکن امیدواریم این جشنواره در سال آینده با همکاری اهالی رسانه به شکل بهتری برگزار شود.

مسئول بسیج رسانه استان اهالی رسانه لرستان را افرادی فرهیخته و انقلابی دانست و گفت: جای تقدیر ومباهات دارد که قشر فعال رسانه با تمام وجود از ارزشهای انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران حمایت می‌کنند.

کوشکی در خصوص مبالغ جوایز جشنواره ابوذر نیز تصریح کرد: جوایز شش نفر اول این جشنواره شامل یک میلیون تومان، شش نفر دوم پونصد هزار تومان و نفرات سوم سیصد هزار تومان است که قدری از آن چیزی که می خواستیم تقلیل پیدا کرد و بابت این مساله از شرکت کنندگان عزیز عذرخواهی می کنیم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =