امسال برای خرید آیفون جدید پشت فروشگاه‌ها صف طولانی ایجاد نشد/ عکس

برخلاف سال‌های گذشته که کاربران برای خرید آیفون جدید صف می‌کشیدند، امروز جمعه در سیدنی از صف طولانی خبری نبود.

 

به گزارش خبرآنلاین، شاید دلیل آن عرضه آیفون 8 که شبیه 7 است باشد و مردم برای خرید آیفون متفاوت ایکس باید تا سوم نوامبر منتظر بمانند.

گزارشگر رویترز از صف کمتر از 30 نفری در خیابان جرج استریت سیدنی خبر داد که مانند سال‌های گذشته که کاربران از روزها قبل پشت فروشگاه اپل می‌خوابیدند، خبری نبود.

البته بخشی از این کاهش استقبال به شباهت آیفون 8 با 7 بر می گردد اما بخش دیگری نیز مربوط به قیمت بالای آیفون است که طبق نظرات چینی ها در شبکه اجتماعی متعلق به Weibo مردم در مقایسه با سال‌های قبل استقبال مشابهی نسبت به خرید آیفون ندارند که این موضوع زنگ خطری برای اپل محسوب می‌شود.

ژاپنی ها نیز می‌گویند برای آیفون ایکس منتظر می مانند و علاقه‌ای به خرید آیفون 8 ندارند. در توکیو نیز خبری از صف طولانی گزارش نشد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    77 36
    دیگه اپل آشش خیلی شور شده. خود اپل بازها هم دارن می‌فهمن که داره چه کلاه گشادی سرشون می‌ره. چرا؟ فقط به خاطر داشتن یک برند.
  • بی نام A1 ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    50 8
    اپل دیگه اون پیشرفت خلاقانشو نداره محصولاتش تکراری شده
  • بی نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
    51 9
    اپل گوشيه خوبى هست قبول؛ بماند كه خيلى از كاركردهاى خاص اون در ايران عملا غيرقابل استفاده است؛ اما واقعا اپل داره بيشتر نون برندش رو ميخوره تا كاركردش
  • هاشم IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
    14 6
    کاری که اپل کرده شبیه دو خیاطیه که دارن لباس پادشاه طراح میکنن. پادشاه لخته اپل یه گوشی رو با امکانات یه گوشی اندویدی 700 دلاری رو 1000 دلار آب میکنه مردم آگاه شدن...