۰ نفر
۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
۱۰ ویژگی برتر در آی او اس ۱۱

مدیران اپل ادعا کرده‌اند آی او اس 11 متفاوت‌ترین نسخه سیستم‌عامل آیفون و آی پد است که تاکنون طراحی‌شده است.

به گزارش خبرآنلاین، برای صحت این ادعا حدود 10 قابلیت نسخه 11 دسته‌بندی‌شده که باهم آنها را مرور می‌کنیم.

 

1-     سیری هوشمندتر ویژگی برتر آی او اس 11 است. سیری به‌عنوان دستیار صوتی دیجیتال هرروز با غنی شدن هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، پیشرفته‌تر از قبل می‌شود و آنچه در نسخه آی او اس 11 مشاهده می‌کنیم، تحول شگرف آن در مقایسه با قبل است. همچنین با سایر ابزارهای اپلی سازگاری پیداکرده است و یک کلمه را با تُناژ مختلف شناسایی کرده و مانند انسان به آن پاسخ می‌دهد. اگر شما دنبال ایسلند بگردید و سپس بخش اخبار را بازکنید، سیری به شما اخبار ایسلند را نشان خواهد داد.

 

2-     اپلیکیشن اپل موزیک هوشمندتر از قبل شده و مثلاً با کمک شازم می‌توان به‌طور خودکار آهنگ را پیداکرده و به فهرست خود افزود. اینکه دوستانتان به چه آهنگی گوشی می‌دهند نیز بخشی از قابلیت جدید در اپل موزیک است.

 

3-     پرداخت الکترونیکی با Apple Pay به‌صورت فردبه‌فرد و در تعامل با کاربر انجام می‌شود و با ساختار P2P می‌توان پول از یک کاربر دریافت و یا به آن ارسال کرد. پرداخت‌ها با یک لمس انجام می‌شود و با تاچ آی دی امنیت آن تضمین می‌شود.

 

4-     نقشه در آی او اس 11 هوشمندتر و مطمئن‌تر از قبل شده و به‌خصوص در خودرو کارآیی بیشتری پیداکرده است. زوم کردن در مراکز خرید، فرودگاه‌ها و ... از طریق نقشه جدید قابل انجام است. هنگام رانندگی کسانی که با شما تماس می‌گیرند، متوجه می‌شوند که شما در حال رانندگی هستید.

 

5-     هوم کیت توسعه‌یافته است و کاربر می‌تواند سیستم مدیریت چند اتاق را به‌صورت هم‌زمان و هوشمند انجام دهد. استفاده از اپل تی وی به‌عنوان اسپیکر و کنترل موسیقی از طریق سیری در آی او اس 11 هم‌زمان انجام می‌شود.

 

 

 

6-     اپ استور جدید با طراحی نوین هدیه بزرگ در آی او اس 11 است. پیدا کردن بهترین اپ بر اساس نیاز یک کاربر تحول بزرگ در اپلیکیشن اپ استور جدید است.

 

7-     کنترل سنتر بازطراحی شده است تا کاربر آسان‌تر از قبل بتواند به آیکون‌های موردنیاز دسترسی پیدا کند. با تاچ سه بعدی مدیریت بر دسترسی در آی او اس 11 آسان‌تر شده است.

 

 

8-     فرمت فایل‌های تصویری و ویدئویی در آی او اس 11 عوض‌شده و این بدان معناست که فضای بیشتری برای ذخیره‌سازی خواهید داشت. فرمت ویدئوها دیگر H.264 نیست و به HEVC تبدیل‌شده است. عکس‌های JPEG نیز به HEIF تبدیل‌شده‌اند. بنابراین حجم عکس‌ها و ویدئوها نصف قبل شده است.

 

 

 

9-     اپلیکیشن فایلز / Apple Files به‌عنوان مدیریت بر فایل‌ها در آیفون در همه‌جا حضورداشته و حتی برای گوگل درایو و دراپ باکس نیز خود را نشان می‌دهد.

 

 

 

10-     واقعیت افزوده / AR قابلیت جدید در آی او اس 11 است و به توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری اجازه می‌دهد  تا تجربیات جدیدی روی بخش گیم و ... در آینده نزدیک توسعه یابد.

 

 

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 673719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
    18 3
    سرمايه كذاري سنكين اپل روي واقعيت افزوده حكايت تازه اي از توسعه ابزارهای مجازي است كه در گيم هاي جديد خود را نشان خواهد داد
  • فرهاد IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
    1 5
    کاربردی نیستن این آپشن ها حداقل برتر نیستن