۰ نفر
۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
کتابی برای تن‌پروران و شکمبارگان

ترجمه دو جلد دیگر از مجموعه هفت جلدی «هفت گناه کبیره» با محوریت تن‌پروری و شکمبارگی منتشر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو جلد دیگر از مجموعه «هفت گناه کبیره» توسط نشر ققنوس راهی بازار نشر شده است.

پیش از دو کتاب تازه چاپ شده، «حسد»، «غرور» و «طمع» از این مجموعه چاپ شدند و به تازگی کتاب های «تن پروری» و «شکمبارگی»نیز از این مجموعه چاپ شده اند.

هفت گناه کبیره در سنت مسیحی، غرور، طمع، بی‌بندوباری، حسد، شکمبارگی، غضب و تن‌پروری هستند که فهرست تعدیل شده همان هشت عمل شیطانی یعنی تکبر، حرص و آز، بی بند و باری، خودستایی، شکمبارگی، غضب، غم و یاس‌اند که راهبی یونانی به نام اِواگریوس پونتیکوس ارائه کرده بود.

کتاب «تن پروری» به قلم وندی واسراشتاین در سال ۲۰۰۵ منتشر شده و او این کتاب را با بیانی طنزآمیز نوشته است که شامل دو بخش اصلی «چرا تن‌پروری چاره ساز است» و «چگونه به تن‌پروری تمام عیار تبدیل شویم» است.

این کتاب با ۱۳۵ صفحه مصور، شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت هشت هزار تومان منتشر شده است.

کتاب «شکمبارگی» هم به قلم فرانسین پروز نوشته شده است. غیر از کتاب «غرور»، همه کتاب‌هایی را که تا به حال از این مجموعه چاپ شده‌اند، نسترن ظهیری ترجمه کرده است. نسخه اصلی «شکمبارگی» در سال ۲۰۰۳ منتشر شده است.

این نویسنده در کتاب پیش رو، ساختار متافیزکی غذا و خوراکی و میل به آن را مزه مزه می‌کند و زیر و رو کردن این ساختار متافیزیکی، مخاطب را به این نتیجه‌گیری ناگزیر نزدیک می‌کند که تصور رایج از شکمبارگی زندگی آمریکایی متعادل، خودش نامتعادل و افراطی و همچون نوعی گناه کبیره است.

متن این کتاب در چهار فصل اصلی تدوین شده است که عبارتند از آیا شکمبارگی گناه است؟، مزد گناه، مزد واقعی گناه، لحظات خوش شکمبارگی.

این کتاب با ۱۲۸ صفحه مصور، شمارگان هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت هشت هزار تومان چاپ شده است.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 743100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =