مهر نوشت: استراتژیست سابق کاخ سفید اعلام کرد که وکیل ترامپ به ۱۰۰ زن برای افشا نکردن روابط نامشروع با آنها حق السکوت پرداخت کرده است.

در حالی که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و کاخ سفید ماجرای پرداخت حق السکوت به «استفانی کلیفورد» بازیگر فیلم های مستهجن را تکذیب کرده اند اما دیلی میل به نقل از «استیو بانون» استراتژیست سابق کاخ سفید اعلام کرده که وکیل دونالد ترامپ به ۱۰۰ زن حق السکوت داده تا آنها ماجرای روابط نامشروع خود با ترامپ را افشا نکنند.

روز جمعه روزنامه وال استریت ژورنال خبر داده بود که وکیل ترامپ به استفانی کلیفورد ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت داده تا ماجرای روابط خود با ترامپ را افشا نکند اما «مایکل کوهن» وکیل رئیس جمهوری آمریکا خبر دادن حق‌السکوت به هنرپیشه فیلم های مستهجن را تکذیب کرد.

مایکل کوهن در شبکه فاکس نیوز گفت: این گونه شایعات از سال ۲۰۱۱ به این سو به کرات مطرح شده است اما رئیس جمهوری ترامپ بار دیگر چنین شایعاتی را به شدت تکذیب می‌کند.

این وضعیت در حالی است که پیش از این ۱۳ زن با متهم کردن ترامپ به فساد اخلاقی از وی شکایت کرده بودند اما هر یک از این شکایت ها به گونه ای مختومه شده است.

استفانی کلیفورد در جمع های خصوصی مدعی شده است که پس از دیدار با دونالد ترامپ در ماه ژوئیه سال ۲۰۰۶ با او رابطه داشته است. این در حالی است که رئیس جمهوری کنونی آمریکا در سال ۲۰۰۵ با ملانیا، همسر سوم و کنونی اش ازدواج کرده بود.

در جریان کارزار انتخاباتی سال ۲۰۱۶ چند مورد اتهام در زمینه رفتار نامناسب با زنان علیه دونالد ترامپ مطرح شده بود.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 745955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =