۰ نفر
۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰

ایرنا نوشت: تارنمای «هیل»نوشت:پزشک کاخ سفید اعلام کردکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا برغم خوردن فست فود و ورزش نکردن، به طور باور نکردنی وضعیت جسمانی خوبی دارد.

این تارنما با اشاره به تایید وضعیت جسمانی ترامپ توسط رونی جکسون پزشک کاخ سفید افزود: جکسون که سه رئیس جمهوری پیشین کاخ سفید را نیز مورد معاینه قرار داده، معتقد است که از زمان ورودش به کاخ سفید ترامپ سالمترین رژیم را نسبت به روسای جمهوری پیشین آمریکا داشته است.

جکسون در مورد نتیجه وضعیت جسمانی ترامپ گفت: من نمی دانم ولی برخی مردم از ژن عالی برخوردار هستند.به رئیس جمهوری گفتم که اگر او رژیم سالمتری را داشت ، شایدتا 200سال عمر می کرد.

وی با اشاره به عدم نگرانی نسبت به توانایی شناختی(ذهنی) ترامپ ادامه داد: او به صورت باورنکردنی ژن خوب دارد و خدا او را اینگونه خلق کرده است.

هیل نوشت:جکسون بارها اشاره کرد ترامپ در وضعیت 'عالی' به سر می برد و گفت که انتظار می رود ترامپ در دوران تصدی خود در وضعیت جسمانی سالم باقی بماند.

وزن ترامپ حدود 108 کیلوگرم و قد او 1.89 متر است.

این پزشک افزود: 'پرهیز ترامپ از سیگار و الکل باعث شده از سلامت بلندمدت قلبی و سلامت کلی جسمی برخوردار باشد.

مایکل ولف در کتابی با عنوان 'آتش و خشم' درباره رئیس جمهور آمریکا ، سلامت روانی او را زیر سوال برده و نوشته است که همه دستیاران رئیس جمهور در کاخ سفید او را 'بچه ای' می بینند که فورا باید نیازهایش را برطرف کرد.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اردلان IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    6 0
    اینجا هم ژن خوب داریم احیانا مثل فیلم های هندی با هم فامیل نیستند .