مهر نوشت: معاون وزیر خزانه‌ داری آمریکا در امور تروریسم و جرائم مالی در راستای تداوم سیاست های ایران هراسانه واشنگتن، درباره تجارت با ایران هشدار داد.

 به نقل از وبگاه کمیته امور بانکی مجلس سنای آمریکا، «سیگال مندلکر» (Sigal Mandelker) معاون وزیر خزانه‌ داری آمریکا در امور تروریسم و جرائم مالی امروز چهارشنبه در اظهاراتی در کمیته امور بانکی مجلس سنای این کشور در تلاش برای متهم کرن ایران به اَعمال مجرمانه مالی درخصوص تجارت با تهران هشدار داد.

معاون وزیر خزانه‌ داری آمریکا در امور تروریسم و جرائم مالی در اظهارات خود در این خصوص ادعا کرد: رژیم‌ های سرکش در ایران، کره شمالی و ونزوئلا همچنان با روش‌ های مختلفی از جمله استفاده از روش‌ های فریبکارانه مالی برای پیشبرد اهداف فاسد، مجرمانه یا امیال تروریستی خود به تمامیت سیستم مالی ما حمله می‌کنند.

وی ادعاهای واهی خود را اینگونه ادامه داد: این رژیم ها به نقض حقوق بشر و فساد پرداخته، منافع خود را در رأس رفاه سایر مردم قرار می دهند. به همین دلیل است که ما ناقضان حقوق بشر را از طریق قانون مسئولیت پذیری حقوق بشر هدف قرار می دهیم. واشنگتن اجازه نمی دهد ناقضان حقوق بشر از نظام مالی ما بهره برداری کنند.

این مقام وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شد: علاوه برتأمین مالی تروریسم توسط ایران، سپاه نیز حضور گسترده ای در ا قتصاد این کشور دارد. به صورت شفاف اعلام کرده ایم که شرکت هائی که به تجارت با ایران می پردازند، در معرض مخاطرات مهم معامله با ایران یا شرکت های تابعه آن قرار دارند.

 

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۷
    0 0
    مبارك باشه تحريم جديد ولي ما همچنان ميگويم مرگ بر امريكا طرف هزار جنايت ميكنه ولي توي بوق نميكنه ولي ما اگر كاري هم نكنيم توي بوق ميكنيم و شاخ و شونه ميكشيم و اخرش ميشه ايني كه الان هستيم