ایسنا نوشت: رئیس‌جمهوری آمریکا یک روز پس از پیشنهاد پزشکش به رژیم و ورزش برای کم کردن ۴.۵ تا حدود هفت کیلو وزن، گفت: من بیش از هر فردی که شما فکر کنید ورزش می‌کنم.

رئیس‌جمهور آمریکا به رویترز گفت: من ورزش می‌کنم، منظورم این است که راه می‌روم، این کار را می‌کنم، آن کار را می‌کنم، من بیشتر از هر فردی که شما فکر کنید ورزش می‌کنم.

ترامپ همچنین مدعی شد در زمین گلف هم نرمش می‌کند با این حال گزارش‌ها حاکی از آن است که او از ماشین گلف برای طی کردن زمین گلف استفاده می‌کند چرا که معتقد است راه رفتن در آن زمین زمان‌بر است.

او تاکید کرد: نمی‌خواهم وقتم را تلف کنم.

ترامپ به خبرنگاران رویترز گفت: همه ما باید چند پوندی کم کنیم او سپس خبرنگاران رویترز را برانداز کرد و گفت: آنها هیکل خوبی دارند.

ترامپ همچنین در پاسخ به دیدار محرمانه با یک گروه دو حزبی از سناتورها در هفته گذشته که گفته می‌شود او ظاهرا از لحن مبتذلانه‌ای برای توصیف هائیتی و کشورهای آفریقایی استفاده کرده تایید نکرد که آیا عبارت "کشورهای چاه مستراح" را گفته است یا خیر؟ اما از آن نشست به عنوان جلسه‌ای مملو از مکالمات دشوار یاد کرد.

او گفت: تمام اعتمادش را به سناتور دیک دوربین که یکی از دموکرات‌های حاضر در آن جلسه جنجالی بود از دست داده است.

ترامپ همچنین از یک توافق دو حزبی پیشنهاد شده برای حفاظت از کودکان مهاجران غیرقانونی در مقابل اخراج انتقاد کرد و آن را وحشتناک خواند.

او گفت: هنوز هم ممکن است تا ضرب الاجل پنجم مارس توافقی حاصل شود اما زمان در حال از دست رفتن است

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =