خبرگزاری صدا و سیما نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت:دمکرات ها به دنبال تعطیلی دولت و آسیب زدن به ارتش آمریکا هستند.

به گزارش شبکه تلويزيوني رويترز، ترامپ گفت:ما در اينجا حضور داريم که از همه ژنرال ها حمايت کنيم. ما در اينجا هستيم تا از ارتش خود حمايت کنيم. اگر دولت تعطيل شود آنگاه بايد با موضوع بودجه به روشي ديگر و متفاوت از سالهاي گذشته رفتار شود. اگر دولت تعطيل شود آنگاه بدترين وضع درباره ارتش روي خواهد داد.

ما در حال تقويت ارتش خود هستيم و آن را به وضعي رسانده ايم که سابقه نداشته است. تعطيلي دولت بدترين وضع را براي ارتش ما را به همراه خواهد داشت. من در اينجا حضور دارم تا از ارتش کشورمان دفاع کنم. ارتش ما بايد بهترين ارتش در جهان باشد. ارتش ما در سالهاي گذشته به شدت ضعيف شده است. ما به اين موضوع خاتمه داده ايم. ما به اين موضوع بيش از گذشته نياز داريم.

وي افزود: من در اينجا به خاطر ارتش کشورمان حضور دارم. ما در اينجا براي حمايت از ارتش بزرگ کشورمان حضور داريم. من در اينجا حضور دارم که ارتش کشورمان بهتر عمل کند. اين موضوع همچنين به معناي اشتغال آفريني است. ما شاهد بهترين وضع اشتغال آفريني هستيم.

شما ديروز شاهد آنچه در خصوص شرکت اپل گذشت ،بوديد. آنها امروز اعلام مي کنند که به هر کدام از کارکنان خود پول بيشتري پرداخت مي کنند.کاهش ماليات هاي ما و اصلاحات مالياتي ما بيش از آن چيزي است که هر فردي پيش بيني کرده بود. من معتقدم که دمکرات ها مي خواهند با تعطيلي دولت در جلوي اين موضوع سنگ اندازي کنند . بار ديگر مي گويم طرفي که از اين موضوع بيشتر آسيب خواهدديد ،ارتش ما خواهد بود. ما هيچگاه اجازه نخواهيم داد که به ارتش ما آسيب وارد شود. ما ارتشي خواهيم داشت که پيش از اين شاهد آن نبوده ايم. ما هيچ زماني به اندازه حالا به ارتش خود نياز نداشته ايم.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
    1 0
    صبح تا تونستند فحاشی کردند بعد ظهر از هنیه نانه در و کردن ای عجب کشور شغله قلم کاری هست و شلغم خوری راه افتاده ایراندا