پایان ساخت موسیقی مستندی با موضوع زنان قربانی داعش

موسیقی فیلم مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» که در بین 25 فیلم راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، توسط کریستف رضاعی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراحل فنی فیلم مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» به کارگردانی رضا فرهمند، برای حضور در جشنواره سی و ششم فجر، این روزها در حال انجام است و مراحل صداگذاری آن نیز به پایان رسیده است.

از جمله مراحل فنی و هنری این مستند، ساخت موسیقی توسط کریستف رضاعی بود که این آهنگساز کار خود را به پایان رسانده و مرحله ساخت موسیقی و صداگذاری خود را به پایان رسیده است.

رضاعی از جمله آهنگسازانی است که موسیقی او در فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» توانست جایزه بهترین موسیقی فیلم را در جشن حافظ کسب کند. او همچنین در سی و پنجمین دوره از جشنواره فیلم فجر توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی فیلم را برای فیلم «نگار» از آن خود کند.

مستند «زنانی با گوشواره های باروتی» درباره خبرنگاری عراقی به نام نورا است که مشغول تهیه گزارش از نبرد با داعش است و به همین واسطه با زنان مختلف داعشی و غیر داعشی مواجه می‌شود. در بخشی از «زنانی با گوشواره‌های باروتی»، زنان داعشی عرب، غیر عرب و زنانی را که قربانی داعش شده‌اند، می‌بینیم که نورا، با آنها مواجه می‌شود.

رویکرد این مستند پرداختن به زنان و کودکانی است که در جنگ با داعش بودند. از همین رو برای اولین‌بار تصاویری از این زنان در یک اثر نشان داده می‌شود که تا به حال در هیچ مستند یا رسانه‌ای نمایش داده نشده است.

مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» در یازدهمین دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستند ایران، سینما حقیقت حضور داشت و توانست جایزه بهترین کارگردانی، بهترین صدا، بهترین فیلم بخش آوینی و بهترین فیلم بخش بین‌الملل را از آن خود کند.

این فیلم همچنین در آخرین روز از جشنواره فیلم فجر، روز شنبه 21 بهمن ماه ساعت 17 در سینمای رسانه، برای خبرنگاران و اهالی رسانه اکران خواهد شد.

58244

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =