در روز دوشنبه دوم بهمن، پربازدیدترین خبر به اظهارنظری از علی مطهری اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره تکذیب شایعات درگذشت میرحسین موسوی و شکایت نیروی انتظامی از شهرداری هم بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، نظر علی مطهری در مورد انتشار فیلم جلسه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر پربازدیدترین خبر بود. تکذیب شایعات مرگ میرحسین موسوی دیگر پربازدید این سرویس بود. به کما رفتن دولت سایه سعید جلیلی هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس اقتصاد، گرانی 68 میلیونی سانتافه در یک روز پربازدیدترین خبر بود. توصیه رییس بانک مرکزی به مردم با عنوان مردم در دلار سرمایه‌گذاری نکنند هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. تشخیص هویت یکی از سه پیکر پیدا شده نفتکش سانچی هم دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس فرهنگ، پاسخ بازیگر زن به ادعای جنجالی همسر سابقش پربازدیدترین خبر بود. خبری هم درباره گفت وگو امشب حسن روحانی با رضا رشیدپور بازدید زیادی داشت. اظهارنظر همسر حبیب درباره ماجرای مجوز دادن به او هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، خبری درباره پرداخت غیرحضوری جریمه رانندگی با عنوان پرداخت خلافی خودرو با یک کلیک پربازدید بود. آزاد شدن واردات مشروبات الکلی در عربستان هم دیگر خبری بود که بازدید زیادی داشت. شکایت نیروی انتظامی از شهردار تهران هم پربازدید دیگر این سرویس بود.

در سرویس بین الملل، شاهزاده خانمی که از بن سلمان انتقاد کرد پربازدیدترین خبر بود. تصاویری از شهر موصل و تجمیع اجساد هم بازدید زیادی داشت. واکنش مقام آمریکایی به سفر بارزانی به ایران هم دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس طنز و کاریکاتور هم ممنوع الخروج شدن همه ایرانی ها پربازدیدترین خبر بود.

58243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =