شهردار اردبیل گفت: پل داروپخش اردبیل که در یکی از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شهر در حال احداث است سه ماهه اول سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان در جریان بازدید اعضای شورای شهر اردبیل از پروژه پل داروپخش اظهار کرد: این پروژه در حال حاضر ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جز سه دهنه میانی تمامی تیرهای این پل نصب شده و سعی داریم تا در صورتی که شرایط جوی اجازه دهد بخش عمده ای از عملیات اجرایی پل به انجام برسد.

وی از اصلاح هندسی مسیر احداث این پل و اجرای کانال برای دفع آب های سطحی خبر داد و خاطرنشان کرد: با تاکید شورا و شهرداری امیدواریم این پروژه که به دلیل کمبود منابع اعتباری و شرایط خاص اجرایی چند ماهی به تاخیر افتاد اوایل سال آینده تکمیل و اهالی منطقه از این پل استفاده کنند.

شهردار اردبیل به شرایط مالی نامساعد شهرداری اشاره کرد و افزود: به رغم آنکه وضعیت مالی و اقتصادی شهرداری اصلا مناسب نیست اما با اولویت بندی پروژه ها به ویژه اولویت احداث این پل سعی در تامین اعتبارات مورد نیاز این پروژه را داریم.

لطف اللهیان با قدردانی از اعضای شورای شهر که اولین بازدید خود را در دوره پنجم به بازدید از پروژه احداثی در یکی از مناطق محروم اختصاص داده اند اضافه کرد: کارگاه احداث و عملیاتی شدن این پروژه فعال است و ما خوشحالیم که پیمانکار پروژه به رغم محدودیت منابع مالی نصمم به تکمیل آن است.

وی مبلغ قرارداد احداث این پل را ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه یکی از مطالبات اهالی مناطق کمتر توسعه یافته اردبیل به ویژه مناطق سیزده گانه تکمیل این پل است ما سعی داریم با سرعت و کیفیت مطلوب پل داروپخش را به عنوان اولویت اصلی در اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی شهرداری هر چه سریعتر به مرحله بهره برداری برسانیم.

در این بازدید رئیس شورای شهر اردبیل نیز با قدردانی از زحمات شهردار و پیمانکاران این پروژه در سرعت اجرای پل داروپخش اظهار کرد: جای خوشحالی است که در دو سال اخیر این پروژه ۵۰ درصد پیشرفت داشته و به رغم کمبود منابع مالی شهرداری رکودی را در اجرای این پروژه ها شاهد نیستیم.

علیرضا پوستی گفت: ما خوشحال هستیم که براساس برنامه ریزی های انجام شده در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اردبیل و در بین مردم حاضر هستیم و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه های آنها قرار گرفته ایم.

جواد انصاری دیگر عضو شورای شهر اردبیل نیز تصریح کرد: ما با شعار اردبیل یکپارچه در برنامه ریزی و اجرای پروژه ها هیچ تفاوتی را بین متن و حاشیه شهر قایل نیستیم و توجه به همه مناطق شهر جزو رویکردهای اصلی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =