ادامه انتشار پیام‌های تسلیت برای درگذشت محمدرضا رستمی

دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن منتقدان سینما، انجمن منتقدان تئاتر و مدرسه ملی سینما درگذشت محمدرضا رستمی را به صورت جداگانه تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پیام دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:‌ « خزان زودهنگام یکی از خبرنگاران با اخلاق و ارزشمند حوزه فرهنگ و هنر را از ما گرفت. محمدرضا رستمی سال ها برای فرهنگ و هنر نوشت و با رفتنش ما را در غم و اندوه فرو برد.

این مصیبت جانسوز را به همسر و فرزند عزیزش، خبرنگاران و روزنامه نگاران و اصحاب فرهنگ و هنر تسلیت می گوییم و علو درجات را برای آن دوست نازنین سفر کرده از خدای متعال خواستاریم.»

انجمن منتقدان سینما نیز با انتشار این پیام درگذشت محمدرضا رستمی را تسلیت گفت:‌ « خبر در گذشت محمدرضا رستمی روزنامه‌نگار حوزه سینما و فرهنگ برای همه اهل اندیشه ناگوار و دردناک است و فقدان این نویسنده شریف در عرصه رسانه خسارت بسیار خواهد داشت.

انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران این مصیبت را به خانواده گرامی آن عزیز، بازماندگان، همکاران رسانه‌ای و علاقمندان ادبیات سینمایی تسلیت می‌گوید.»

پیام تسلیت انجمن منتقدان تئاتر با این جمله آغاز می‌شود:‌ « خبر کوتاه اما تکان دهنده بود: ستاره ای در آسمان اهل قلم و فرهنگ ایران، خاموش شد.» در ادامه این پیام آمده است:‌ « درگذشت همکار و همراه سالیان دور و نزدیک مان محمدرضا رستمی، برای دوستان و همکارانش در «انجمن منتقدان و نویسندگان و پژوهشگران خانۀ تئاتر»، ضایعه ای جبران ناپذیر است و داغی دلسوز و فراتر از آن، برای اهل فرهنگ و هنر، خسران و حسرتی عمیق؛ حسرت از دست دادن روزنامه نگاری شریف، با اخلاق و اهل هنر، که سالیان سال بی توقع و بی چشمداشتی برای روشنابخشی به صحنۀ فرهنگ و هنر قلم به دست داشت.

«انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران» خانۀ تئاتر ضمن ابراز همدردی با خانوادۀ محترم وی، این ضایعۀ ناگوار را به جامعۀ فرهنگ و هنر کشور تسلیت عرض می کند.»

مدرسه ملی سینما هم برای تسلیت گفتن چنین نوشت:‌ « مدرسه ملی سینمای ایران ضایعه درگذشت رضا رستمی روزنامه‌نگار را به اهالی سینما و جامعه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران تسلیت می‌گوید.»

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 592284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =