۰ نفر
۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۲

مهر نوشت:

روند شاخص کل بورس نشان می‌دهد این متغیر در اردیبهشت ماه امسال، با کاهشی ۳ هزار و ۳۱۴ واحدی همراه شد و در آخرین روز این ماه بر روی عدد ۶۳ هزار و ۷۰۳ واحد ایستاد.

از ابتدای امسال سرمایه گذاران بورسی، تعداد ۳۹ میلیارد و ۲۴۶ میلیون سهم را به ارزش ۷۱ هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال خریداری کرده اند. این معاملات در دو میلیون و ۶۱۶ هزار و ۷۳۶ دفعه انجام شده است.

در اردیبهشت ماه امسال، تعداد ۱۲ میلیارد و ۱۸۶ میلیون سهم به ارزش ۲۵ هزار و ۵۹۵ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شد. معاملات انجام شده در اردیبهشت ماه امسال، طی یک میلیون و ۴۰ هزار و ۶۸۴ دفعه انجام گرفت. این داد و ستدها را ۳۱۴ هزار و ۵۷۸ خریدار انجام دادند.

آمارها نشان می دهد از میان خرید و فروش های انجام شده، تعداد ۱۰ میلیارد و ۷۰۱ میلیون سهم به ارزش ۲۳ هزار و ۹۱۹ میلیارد ریال به صورت خرد و بلوک خریداری شد. این معاملات در یک میلیون و ۳۹ هزار و ۳۸۱ دفعه به ثبت رسید. بورس اوراق بهادار در اردیبهشت ماه تعداد ۲۰ روز فعالیت داشت.

از ابتدای امسال، سرمایه گذاران بورسی، تعداد ۳۹ میلیارد و ۲۴۶ میلیون سهم را به ارزش ۷۱ هزار و ۵۹۲ میلیارد ریال خریداری کرده اند. این معاملات در دو میلیون و ۶۱۶ هزار و ۷۳۶ دفعه انجام شده است. این در حالی است که در ۳۸ روز فعالیت بورس اوراق بهادار، تعداد ۷۱۳ هزار و ۳۵۸ سهام دار در این بازار، اقدام به داد و ستد کرده اند.

روند شاخص کل نشان می دهد این متغیر در اردیبهشت ماه امسال، با کاهشی سه هزار و ۳۱۴ واحدی همراه شده است و در آخرین روز این ماه بر روی عدد ۶۳ هزار و ۷۰۳ واحد ایستاد. این متغیر بازار سرمایه، از ابتدای سال ۱.۹ درصد رشد را در پرونده کاری خود ثبت کرده است. در عین حال شاخص شناور هم در پایان اردیبهشت ماه به ۷۳ هزار و ۱۵۲ واحد رسید.

شاخص بازار اول هم در پایان اردیبهشت ماه به رقم ۴۶ هزار و ۷۵ واحد و شاخص بازار دوم به ۱۳۰ هزار و ۷۴۱ واحد رسید. در عین حال، شاخص صنعت در آخرین روز اردیبهشت ماه به ۵۲ هزار و ۳۲۵ واحد رسید.

در دومین ماه سال ۹۴، تعداد ۳۷۲ هزار و ۲۴ برگه اوراق مشارکت به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران خریداری شد، این در حالی است که از ابتدای امسال، دو میلیون و ۶۷۴ هزار و ۵۷۲ برگه اوراق مشارکت به ارزش دو هزار و ۶۷۳ میلیارد ریال در بورس خریداری شده است.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 419208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ورشکسته IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳
    0 0
    آخه تا کی؟ بیچاره شدیم...