تسنیم نوشت: امسال خیران اردبیلی 13 میلیارد ریال در "جشن عاطفه‌ها" به نیازمندان کمک کردند که این یک حرکت بسیار عظیم مردمی است و نشان از ترویج مطلوب این فرهنگ در استان دارد که تلاش بر این است که بتوانیم این مهم را به طور همه‌جانبه در استان ترویج دهیم.

حسین دشتی در جلسه هماهنگی جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها در اردبیل اظهار داشت: امسال خیران اردبیلی ۱۳ میلیارد ریال در "جشن عاطفه‌ها" به نیازمندان کمک کردند که این یک حرکت بسیار عظیم مردمی است و نشان از ترویج مطلوب این فرهنگ در استان دارد که تلاش بر این است که بتوانیم این مهم را به طور همه‌جانبه در استان ترویج دهیم.

وی افزود: این کمک‌های مردمی به پنج هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد استان در نظر گرفته شده است که قبل از بازگشایی مدارس در بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود و امیدواریم که این دسته از دانش‌آموزان نیز همانند سایر افراد بتوانند با شرایط مناسب و مطلوب به تحصیل بپردازند و هیچ دغدغه و مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اندیشیده شده ۲۵۰ پایگاه «جشن عاطفه‌ها» در خیابان‌های اصلی و میعادگاه‌های نمازجمعه در سراسر استان به رفع نیازهای اساسی دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمک کردند که مشارکت مردمی و خیران در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است.

دشتی بیان کرد: ۱۰۰ مسجد و مرکز نیکوکاری نیز با هدف جمع‌آوری وسایل و نوشت‌افزار دانش‌آموزان نیازمند کمک‌های لازم را انجام دادند که با پیش‌بینی‌های انجام یافته انتظار می‌رود شاهد راهگشای رفع فقر و محرومیت زدایی در استان باشیم و تلاش داریم این تلاش‌ها از این پس نیز به همین منوال ادامه یابد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز ۱۹ مهر ماه در مدارس استان برگزار می‌شود که ترویج فرهنگ همدلی و تقویت سنت انفاق و احسان در بین کودکان و نوجوانان از اهداف مهم برگزاری «جشن عاطفه‌ها» در مدارس است که امیدواریم با اقدامات انجام یافته حس نوعدوستی و نیکوکاری در بین آن‌ها نهادینه شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: مشارکت همه‌جانبه رسانه‌ها و صدا و سیما برای تحقق این اهداف مهم بسیار مثمرثمر بوده و سبب شده که شاهد حضور چشمگیر ‌خیران در پایگاه‌های «جشن عاطفه‌ها» باشیم که این برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =