اپلیکیشن "نقاره"، مرکز جامع دانلود مداحی، مرثیه، سخنرانی و ادعیه رو نمایی شد.

"نقاره" نام اپلیکیشنی است که به کاربران امکان پخش و دانلود هزاران مرثیه، مولودی، سخنرانی و ادعیه را می دهد.
از آن جایی که مرکز جامعی برای دانلود مراثی و سخنرانی ها در گوشی همراه وجود نداشت و کاربران تلفن همراه می بایست برای دسترسی به ادعیه، مرثیه، مولودی ها و سخنرانی ها به سایت های متعدد مراجعه می کردند، نیاز به یک مرکز جامع برای مرتب و به روز سازی این موارد حس می شد.
از این رو، اپلیکیشن "نقاره" تهیه و به طور رایگان در دسترس عموم قرار گرفت تا کاربران بتوانند در سریعترین زمان ممکن به مداحی ها و مرثیه ها، سخنرانی و ادعیه دسترسی داشته باشند.
ویژگی اپلیکیشن "نقاره" به روز بودن مواردی است که در آن آپلود شده و مخاطبان می توانند جدیدترین مداحی ها، مرثیه ها و سخنرانی ها را از این طریق در گوشی همراه خود داشته باشند.
با نصب این اپلیکیشن با دسته بندی های متعدد از جمله قرآن، نهج البلاغه، ادعیه، مداحی، سخنرانی، مداحی و ... روبرو می شوید که با انتخاب هر کدام از موارد می توانید به صدها فایل موضوعی دسترسی پیدا کنید.
همچنین در قسمتی از برنامه، بر حسب زمان و مناسبت، نواهای برتر به کاربران پیشنهاد شده که تمامی این نواها از جدیدترین مداحی ها و مراثی و از مداحان بنام و برجسته انتخاب شده است.
در این اپلیکیشن امکان جستجوی سریع تنها با یک کلیدواژه در بین موارد موجود در بانک مداحی ها، مراثی، سخنرانی ها و دعاها وجود دارد که به کاربر کمک می کند در کمترین زمان ممکن به آنچه می خواهد دسترسی پیدا کند.
پس از دانلود فایل صوتی مورد نظر، یک قسمت جداگانه برای ایجاد ارشیو شخصی هر کاربر وجود دارد که فایل ها مستقیما به آن جا وارد می شوند و نیازی به جستجو و دانلود دوباره ی آن نیست.
نقاره مرکز جامع دانلود و پخش هزاران مرثیه، مولودی، سخنرانی و ادعیه و قرائت قرآن است که به تازگی کار خود را آغاز کرده و در آینده ای نزدیک به بزرگترین بانک جامع مداحی و مولودی و سخنرانی تبدیل خواهد شد.
شما می توانید اپلیکیشن "نقاره" را دانلود کرده و یا از طریق وب سایت نقاره به محتواها دسترسی داشته باشید.

 

5623

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =