برزای: در استقلال کسی با آرامش تمرین نمی‌کرد/ مربی جدید بداند این هوادار دیگر حوصله نتایج بد ندارد

بهنام برزای فصل قبل با اینکه کم برای استقلال به میدان رفت ولی با توجه به دقایق حضورش در زمین، یکی از دو هافبک اثرگذار استقلال شناخته شد.

روزنامه خبرورزشی نوشت: در برنامه ۹۰ دو، سه هفته پیش بود که در بخش آنالیز هافبک‌های استقلال مشخص شد او پس از محسن کریمی دومین هافبک اثربخش تیم استقلال در فصل شانزدهم در مسیر نایب‌قهرمانی این تیم بود. البته منصوریان در پایان فصل راضی به تمدید قرار داد همین بازیکن خوزستانی نشد تا برزای برای تحقق بخشیدن به رؤیاهایش برای رسیدن به فوتبال اروپا مسیری تازه را درپیش بگیرد. او این روزها هم به دور از هیاهوی به وجود آمده برای تیم محبوبش، دنبال رسیدن به آرزوهایش در شمال اروپا به سر می‌برد. بهنام برزای با اینکه نمی‌خواست درباره تیم مورد علاقه‌‌اش اظهار نظر کند ولی با خبرورزشی حرف زد و از مطالبی گفت که هواداران تیم با او در میان گذاشته‌اند.

استقلال را در قعر جدول دیده بودی؟
واقعاً باعث ناراحتی است که استقلال را در چنین جایگاهی ببینم. البته در همه این هفته‌ها که تیم نتیجه نمی‌گرفت هم بابت شرایطی که داشت، حرص و جوش می‌خوردم ولی اینکه در این هفته به رده آخر جدول رسید، خیلی بیشتر باعث ناراحتی‌ام شد.

چرا استقلال به این روز افتاده است؟
من که با تیم نیستم تا از اتفاقات درون آن باخبر باشم. حتماً موضوعی به وجود آمده که باعث شده بچه‌های تیم تمرکز لازم را نداشته باشند.

در جریان اولتیماتوم دوهفته‌ای به منصوریان قرار گرفتی؟
بله! باعث تعجب بود. البته من تجربه مدیریتی ندارم ولی اگر خودم را جای بازیکنان تیم بگذارم، کاملاً متوجه می‌شوم فشاری که به کادر فنی بابت اولتیماتوم وارد شده بود، مستقیماً روی اعضای تیم هم وارد می‌شد.

در این مدت با هم‌تیمی‌هایت در استقلال حرف نزدی؟
نه به آن صورت. درگیر کارهای خودم بودم ولی می‌دانم که کسی در آرامش تمرین و بازی نمی‌کرده است. همه دوست داشتند زودتر از این شرایط خارج شوند.

در این‌باره با هواداران تیم ارتباطی نداشتی؟
متأسفانه همه بابت این وضعیت ناراحت هستند. وقتی به صفحه شخصی‌ام می‌روم، بیش از هزار پیام می‌بینم که همه بابت این وضعیت ابراز ناراحتی کرده‌اند. مشخصاً هیچ‌کس از این وضعیت خوشحال نیست و همه دوست دارند هرچه زودتر تیم از این وضعیت بیرون بیاید و به روزهای خوبش برگردد.

فکر می‌کنی این اتفاق با یک مربی خارجی خوب رخ می‌دهد؟
با توجه به اینکه استقلال بازیکنان خوبی دارد، حتماً این اتفاق رخ می‌دهد. استقلال در فصل نقلو‌انتقالات تیم خوبی بست و من و همه هواداران برایش دعا می‌کنیم که از این شرایط جدا شود.

مربی خارجی برای استقلال در این وضعیت خوب است یا ایرانی؟
اولاً درباره استعفای علیرضا منصوریان باید بگویم که او مربی خیلی باهوش و بادانشی است که فوتبال را به خوبی می‌فهمد. ضمناً همه باید از علی‌آقا بابت همه زحماتی که برای استقلال کشید، تشکر کنند. من مطمئنم می‌تواند سرمربی موفقی بشود چون لیاقتش را دارد. برایش آرزوی بهترین‌ها را دارم.

جانشینش ایرانی باشد یا خارج؟
آرزو می‌کنم هر کسی می‌‌آید در استقلال موفق باشد؛ چون هر کسی که می‌‌آید، تفاوتی نمی‌کند و فقط بداند باید هرچه زودتر کاری کند که استقلال از این شرایط خارج شود و هواداران را خوشحال کند.

چطور؟
مربی جدید باید بداند که این هواداران دیگر حوصله نتیجه بد را ندارند.

خودت برنمی‌گردی؟
من برای استقلال خیلی صبر کردم و تقریباً برخی از پیشنهاداتم را هم از دست دادم ولی در نهایت برای اینکه در اروپا بازی کنم به پیشنهادات خارجی‌ام فکر کردم. همان زمان از لیگ برتر هم کلی پیشنهاد داشتم و الان هم دارم. در حال حاضر هم فعلاً وضعیتم مشخص نشده است.

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =