۰ نفر
۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نوشت: از اول اسفند واردات بنزین قطع خواهد شد چرا که می توانیم به یک موجودی مطلوب دست یابیم.

 محمدرضا موسوی‌خواه مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در نشستی که با اعضای هیات مدیره ستاد و مدیران مناطق برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون پالایشگاه ستاره خلیج فارس روزانه بالای ۱۰ میلیون لیتر بنزین تحویل می‌دهد که به زودی به ۱۲ میلیون لیتر خواهد رسید، درحالیکه که از اول اسفند واردات بنزین قطع خواهد شد و می توانیم به یک موجودی مطلوب دست یابیم.

وی با اشاره به ذخیره سازی مناسب سوخت مایع در انبار‌ها و نیروگاه‌ها برای سوخت رسانی مناسب در ایام سرد سال گفت: صادرات گازوییل از مهر متوقف شده و تمام تولید کشور برای ذخیره سازی صرف خواهد شد.

موسوی خواه افزود: با اجرای طرح جدیدی برای عرضه نفت سفید که به صورت آزمایشی از آبان امسال در قم اجرایی شده، کالابرگ حذف خواهد شد و سفارش نفت سفید از طریق شبکه بانکی و در تمام فروشندگی‌ها با استفاده از کدپستی و کد ملی انجام خواهد شد و پس از دریافت نتایج، این طرح در دیگر مناطق کشور نیز اجرایی خواهد شد و تا آخر سال حذف کالابرگ را در دستور کار خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به ذخیره سازی مناسب سوخت مایع در انبار‌ها و نیروگاه‌ها برای سوخت رسانی مناسب در ایام سرد سال گفت: با توجه به اینکه صادرات نفت گاز از مهر متوقف شده، تمام تولید کشور برای ذخیره سازی به خصوص برای سوخت زمستانه نیروگاه‌ها صرف خواهد شد.

35224

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 725620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =