سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل پدیده حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل پدیده مشهد متوقف شد تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد. پس از پایان مسابقه برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

برانکو در ابتدا گفت:« می‌دانستیم امروز بازی خیلی سختی مقابل پدیده داریم. این همان چیزی بود که انتظارش را داشتم. حریف ما نشان داد که چرا در رده‌های بالایی جدول قرار دارد. از هوادارانمان تشکر می کنم اما نمی‌توانم از بازیکنانم گله داشته باشم.»

برانکو ادامه داد:« ین غیرمنطقی است که مقابل چنین حریفی 10 شانس گل پیدا کنیم، اما از چهار پنج فرصتی هم که به دست آوردیم باید سه چهار گل می‌زدیم. از یک طرف هم خوب است که در این بازی نباختیم، چون معمولاً در چنین فشاری تمرکز از دست می‌رود و منجر به دریافت گل می‌شود.»

سرمربی سرخ ها در خصوص تعطیلی 20 روزه لیگ گفت:« می‌دانستیم بعد از 20 روز تعطیلی لیگ تیم ما بحران‌زده می‌شود. سری سختی از بازی‌ها در انتظار ماست، اما نشان دادیم که آماده هستیم. انتظار داریم که بعد از این تمرکز بیشتری داشته باشیم و موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم.»

برانکو ایوانکویچ در مورد علیرضا بیرانوند و حرکاتش و واکنش هواداران گفت:« من نمی‌دانم حرکت او چه بود! نمی‌دانم اصلاً مشکل چیست. بیرانوند بازیکن پرسپولیس است و با این تیم کار کرده. او حرفه‌ای است و من واقعاً اطلاع ندارم او به سربازی می‌رود یا نه  !من حرکتی از بیرانوند ندیدم اما همه چیز ما برای هواداران است و برای آنها بازی می‌کنیم. با این حال بازیکن هم انتظار حمایت دارد، چون بازیکنان پرسپولیس همه تلاش خود را می‌کنند و از وجود خود مایه می‌گذارند. آنها با تمام عشق و انگیزه خود برای پرسپولیس بازی می‌کنند. حالا نمی‌دانم او چه مصاحبه‌ای کرده که باعث چالش او با هواداران شده است.با این حال اگر حرکت زشت بیرانوند را در فیلم بازی ببینم او را جریمه می کنم.»

برانکو در پاسخ به این سؤال که در زمان مشکل خوردن پرسپولیس در بازی، آیا او فقط به تغییر بازیکن بسنده می‌کند یا تاکتیک تیمش را هم تغییر می‌دهد، گفت: «ما در 10 دقیقه آخر روش بازی‌مان را هم تغییر دادیم. نمی‌توان به یک باره همه چیز را تغییر داد. من می‌توانستم ماهینی را به بازی بیاوردم، اما شرایط تغییری نمی‌کرد. من علوان‌زاده را به بازی فرستادم که ریسک بیشتری کنیم و علیپور و امیری مهاجم شدند. همیشه آن‌طور که شما می‌خواهید نمی‌شود و من از بازیکنانم گله‌ای ندارم، چون آنها تلاش کردند و 95 دقیقه فشار آوردند. همانطور که گفتم، باید به حریف تبریک گفت. نه فقط برابر ما، بلکه برابر هر تیمی حریف بازی بسته انجام دهد، کارش سخت می‌شود. باید دید که چگونه می‌توان بازی بسته حریف را باز کرد.»

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 729384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =