بازدید مدیرکل هنرهای نمایشی از امکانات جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

مدیرکل و جمعی از مسئولین تئاتر کشور از بخش های مختلف و امکانات بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان و به نقل از روابط عمومی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، مهدی شفیعی و جمعی از مسئولان تئاتر کشور به همراه دبیر و مدیران بخش های مختلف جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با سفر به همدان با فاضل عبادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیران کمیته های مختلف جشنواره دیدار کرده و در جریان اقدامات انجام شده برای برگزاری این رویداد بین المللی در استان همدان قرار گرفتند.

در دیدار مهدی شفیعی و فاضل عبادی بر بهسازی و رفع کاستی های سالن های تئاتر شهر همدان، افزایش تبلیغات شهری، مشارکت نهاد های مختلف دولتی و خصوصی در برگزاری جشنواره ، حضور و مشارکت هنرمندان تئاتر استان در کمیته های اجرایی جشنواره و سایر مسائل مربوطه تاکید شد.

در ادامه از تمامی سالن های تئاتر همدان بازدید و نسبت به بررسی دقیق وضعیت سالن ها و اقدامات مورد نیاز برای رفع کاستی های هر سالن به طور مجزا بحث شد.

وضعیت سیستم های نور و صدا، اتاق های گریم و ظرفیت هر سالن، صندلی ها، تجهیزات و سیستم های بهداشتی، فضا های موجود برای برگزاری نشست ها و کارگاه های آموزشی، دبیرخانه جشنواره بیست و چهارم و امکانات مورد نیاز هر یک از کمیته های اجرایی، بررسی زیرساخت های موجود برای افزایش پلاتو های تئاتری شهر همدان و جزئیات اسکان مهمانان جشنواره از جمله برنامه های این بازدید بود.

در جلسه دیگری با حضور مدیران کمیته های اجرایی جشنواره، جزئیات برنامه های هر کمیته تشریح و نقطه نظرات دبیر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و مدیرکل هنرهای نمایشی در خصوص هر بخش بیان شد.

لازم به یادآوری است، بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 10 تا 15 آذرماه در استان همدان برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 730482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =