۰ نفر
۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲

برای درمان سرطان باید درد و رنج را نیز تحمل کرد . برای خلاصی از غدد سرطانی باید جراحی شد . برای نابودی غده ی سرطانی جهان اسرائیل که دیگر برای همگان چهره ای منفور است باید با او از سر قدرت مبارزه کرد .

 

در این 17 روزی که تا دندان مسلحان صهیونیست دنبال کشتار کودکان و زنان مظلوم غزه هستند ، و به بهانه ی دفاع احتمالا مشروع !!! از هیچ توحشی دریغ نمی کنند ، و البته برادران سعودی و مصری خود را نیز در این معرکه همراه خود می بینند ، چه بسا به فرض نسل کشی چند دهه قبل هیتلر از آنان که به هولوکاست مشهورش کردند ، الان بتوانیم شاهد علو درجات جناب هیتلر در عالم برزخ باشیم ، چرا که به نظر تمامی آزاد اندیشان و آزادگان عالم ، جنایاتی که در این ماه عزیز مسلمانان بر ملت مظلوم فلسطین بخصوص در باریکه ی تماما محاصره شده ی غزه شاهدیم ، عملا رو سفیدی جنایتکاران سابق را بهمراه داشته و دارد .

در گذشته نیز نوشتیم که تکفیری ها و وهابی ها با شباهت هایی در نوع رفتار و جنایت هایشان در این سالیان اخیر شاهدیم ، پرده از ماهیت ننگین خود برداشته و ثابت کردند که با متجاوزان صهیونیست از یک قماشند . بلکه اینان همگی فرزندان نامشروع تند روی هایی هستند که در یکصد سال گذشته در سایه ی جهل و تغافل اعراب و مفتی های خود فروخته ی خویش با زیرکی استعمار پیر و قلدری های شیطان بزرگ توانسته اند به حیات شوم خود ادامه دهند .

صرف نظر از قومیت ، ملیت و مذهب ، این سکوت دهشتناک عالم گیر جای بسی سئوال برایمان گذاشت که این عالم را وجدانی نیست ؟ یا اگر هست چرا این همه خاموش ! میلیاردها چشم بادامی ، میلیون ها سرخ پوست و رنگین پوست آمریکایی ، سفید پوستان اروپایی و سیاه پوستان آفریقایی خاموشند یا در خاموشی فرو نشانده شده اند ؟ اعراب خوش نشین که مدام ادعای جعلی خلیج عربی را در بوق و کرنا می کنند ، کجایند تا نسل کشی عرب فلسطینی را آن هم از نوع متوحش نیتانیاهویی نظاره کنند و صدایی از گلو برون آورند ؟ ایرانی که در زمان پهلوی "برادر یهودی"  نامیده می شد ، بیش از سی و پنج سال است تنها دشمن اینان است و اعراب وامانده به راستی نشان دادند که چه برادران وفاداری برای اینان هستند .

قرار معلوم است . صهیون در حمایت رسمی توحش غربی غزه را با خاک یکسان می کند و بعد برادران سعودی ، مصری و اماراتی با دلار های نفتی خود آنچه را ما می خواهیم برایمان آباد می کنند ! ما نیز بلند فریاد می زنیم ، تا گوش های سینگین شده ی عالمیان بشنود ، با تمام توان برای تسلیح بی دفاعان غزه و فلسطین و تمامی مظلومان جهان آماده ایم. از پا نمی افتیم تا یا کشته شویم یا شر اینان را به خودشان برگردانیم .

دوستان غیر محترم حقوق بشری را نیز یادآور شویم که در حقوق بنیادین بشر که به نام خودتان مکتوب کرده اید ، حق زندگی در امنیت و آرامش در کشور خود وجود دارد ؟ حق دفاع برای زنده ماندن در مقابل انواع جنایت ها موجه است ؟ زنان و کودکان فلسطینی نیز جزو انسانها محسوب شده اند ؟ گنبد آهنین و سلاح اتمی داشتن فقط مخصوص چند میلیون یهودی افراطی است ؟

نُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِين . 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 366836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    98 5
    کلا تندروی بده به خصوص اگه رنگ و بوی مذهبی به خودش بگیره که دیگه هیچی جلودارش نیست.
  • بی نام A1 ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    7 6
    شما دیگه دارید تند میرین مگه وقتی داعش مسیحیا رو قتل عام میکنه عربستان افراد غیرمذهبی رو تروریست میدونه کشورهای اسلامی اعتراض میکنند ؟ حالا اسراییل فلسطینیها رو می کشه قبول که جنایته ولی چرا چشممون رو به بدیهای خودمون می بندیم ؟ چند تا از کشورهای اسلامی دمکراتیک هستن و ازادی دین دارن ؟ میخواهید بگین تمام خشونت های خاورمیانه شمال افریقا حتی خشونتهای فرقه ای کار دیگران هست ؟ یعنی حتی کوچکترین تقصیر متوجه ما یا حتی خود من نیست ؟
    • بی نام A1 ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
      4 2
      ما کاری نداریم که کشورهای اسلامی به کارهای داعش اعتراض میکنن یا نه. ما که اعتراضمون رو داشتیم و ضمنا با داعشیها هم جنگیدیم.ضمنا اگه تو سر اسراییل هم میزنیم بخاطر اینه که اربابش خیلی ادعای حقوق بشرش میشه و مرتبا ایران رو به نقض حقوق بشر متهم میکنه. من دلم هم برای فلسطین نسوزه از فلسطین دفاع میکنم میدونی به چه دلیل؟؟؟ هر جا بشه به منافع آمریکا ضربه زد ما هم هستیم. تو سر اسراییل زدن مساوی تو سر آمریکا زدن. سفارتخونه هم اینجا باز کنن باز هم میبندمیش ان شا الله. مرگ بر آمریکا. مرگ بر غرب صلیبی
  • بی نام IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    13 23
    من شخصا بدون تعصب کار هیتلر رو در کشتن یهودیان درست میدانم حالا میخواد اسمش هر چی باسه...
    • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
      0 2
      این منفیها کاملا مشخصه کار کیه
  • علیرضا سوری A1 ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    0 6
    هیتلر خودش نیز یهودی بود و در یک برنامه ی از قبل تعیین شده مقدمات یا همون بهانه ی تاسیس کشور خیالی اسرائیل را به سران کشورهای حامی آن داد.
  • بهروز A1 ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    6 6
    جون همه انسانها حتی قاتل علی ع محترم هست ولی سوالی پیش میاد که این دوستانی که اینطوری حماسی و جانگداز ندای وا مصیبتا سر میدند که درست هم هست تو این سه سالی که 160 هزار نفر توی سوریه قتل عام می شدند چرا لب دوخته بودند آیا ما هم بجایی رسیدیم که جان انسانها تنها وقتی منافع سیاسیمون ایجاب کنه براش ارزش قائلیم ؟
  • بی نام A1 ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    3 12
    هیتلر موجب مرگ بیست و دو میلیون انسان شده حد اقل ، اسراییل بد، اما جنگ جهانی راه ننداخته ، برق غزه با اسراییل است ، آنها می روند شهرک یهودی کار می کنند ، لطفا کمی در مورد ریشه های بی تفاوتی رسانه ها ی عربی بحث فرمایید
    • بی نام IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
      5 1
      برو خجالت بکش با این نظرت. اصلا کل وجود اسراییل در این منطقه نامشروعه. شما اومدی یه منتی هم سر غزه میذاری که برقش رو اسراییل تامین میکنه؟؟کی همچین چیزی رو گفته؟ ضمنا اسراییل گورش رو گم کنه از این منطقه بره.تامین برق و بقیه خدمات در این منطقه کاری نداره. زندگی در اون کمپهای اسقاطی آوارگان هم چیزی هست که شما منت اسراییل رو به سر غزه بذاری؟ اینقدر بی بی سی نگاه نکن آقاجان.
  • بی نام IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    32 56
    مگه قانون جنگل حاکمه. هم هیتلر جانی و پست بود. هم نتانياهو رذل و ظالم.هم مردم غزه و هم یهودیهای آن زمان اروپا هردو بیگناه و مظلوم هستند و بودند
  • رامین IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    25 2
    همه ی انسان ها آفریده ی پروردگار.هستند، هر نوع کشتاری محکومه، انسان های بیگناه چرا باید قربانی سیاست کثیف بشوند؟
  • بهار A1 ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    21 37
    اون کسی که این مقاله رو نوشته خبر داره که هیتلر جنایتکار و نژادپرست چند میلیون ادم رو کشته؟؟؟ که قابل قیاس با هیچ چیزی نیست....
    • بی نام A1 ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
      1 1
      اونی که این مقاله رو نوشته اتفاقا حواسش بوده و مثل بعضیها سرش کلاه نرفته
  • بی نام IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
    2 2
    ... و البته بهانه شکل گیری اسرائیل نتیجه اقدامات هیتلر بوده
  • بی نام A1 ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    35 5
    نويسنده اين مقاله كارى به ظالم و مظلوم ندارد و فقط به قبيله توجه ميكند . كودكانى كه در هولوكاست قربانى شدند هم مثل كودكان غزه مظلوم بودند و ظالم نبودند كه از كشتارشان مشعوف شدى . امام على از كندن خلخال از پاى زن يهودى ناراحت شده بود چون با ظلم ميجنگيد نه با قبيله .
    • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
      0 2
      به قول خودتون ایشان امام علی بودن. ما امام علی نیستیم و بلدم هم نیستیم مثل بعضیها ادا در بیاریم. 35 سال از اخلاق صحبت کردیم سرمون کلاه رفت. حالا میخوایم با دنیا مثل خودشون حرف بزنیم. اشکالی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    3 7
    این مقاله رو بردارین چون اگه جامعه جهانی به ویژه آلمانها اگه بفهمن شما مدح هیتلر کردین بسیار ناراحت می شوند آنوقت لو می رود که ما نژاد پرستیم
    • بی نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
      11 1
      آلمانها نژاد پرست بودن و هستن. اتفاقی افتاده مگه؟؟آلمانها ناراحت میشن ؟؟شوخی میکنی عزیز؟حالا مثلا آلمانها ناراحت بشن چه اتفاقی می افته؟
  • بی نام A1 ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
    1 1
    مردم غزه مظلوم هستند و بیگناه دارن کشته میان. اسراییل هم یک رژیم فاشیستی و کثیف است ولی این باعث نمی شود که یک جنایتکار نژاد پرست مثل هیتلر ستایش و تحسین شود. هیتلر یکی از منفورترین انسانهای تاریخ است که هزاران یهودی و غیریهودی را بیگناه به اردوگاه مرگ فرستاد و کشت. لعنت به هیتلر لعنت به جنایتکاران اسراییل ...
  • بی نام IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    متن احساسی خالی از راه کار و تحلیل واقع بینانه بود خوبه به مطالبی توجه شود که منطقی و واقع بینانه در عین حال با ارایه روشنگری و راه کار به موضوع نگاه کند
  • دانیال A1 ۰۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
    0 0
    من عاشق جوانان هیتلری هستم به امید نابودی صهیونیسم