ماجرای حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس با وجود انصراف هدایتی از حضور در این باشگاه پیچیده شده است.

به گزارش تسنیم، وزارت ورزش و جوانان طی چند روز گذشته صحبت‌هایی را با حسین هدایتی برای حضورش در باشگاه پرسپولیس انجام داده و منتظر پاسخ وی بود. عضو پیشین هیئت مدیره این باشگاه برای حضور در پرسپولیس اختیار تام می‌خواست تا نفراتی که مدنظر دارد به این تیم بیاورد و در باشگاه تغییر و تحولاتی ایجاد کند.
از آنجایی که علی دایی با وزارت ورزش و جوانان مشکلاتی دارد، هدایتی و اعضایی که قرار بود به او در باشگاه پرسپولیس کمک کنند (محمدحسین نژادفلاح به عنوان مدیرعامل و خود او به عنوان رئیس هیئت مدیره) به دنبال گزینه‌های خارجی رفتند. زلاتکو کرانچار و برانکو ایوانکوویچ نیز گزینه‌های تیم هدایتی بودند که با توجه به مشکلاتی که برای حضور کرانچار در تیم امید به وجود آمد تنها گزینه باقی مانده ایوانکوویچ بود.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان هم که از زمان حضورش در تیم ملی بدهی مالیاتی سنگینی دارد که گفته می‌شود حدود 400 میلیون تومان است، درخواست داشت تا این بدهی پرداخت شود تا برای حضور در ایران مشکلی نداشته باشد. این تغییرات قرار بود زمانی در پرسپولیس انجام شود که این تیم راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نشده باشد و حالا که هدایتی از حضور در این باشگاه انصراف داده باید دید برانکو که گزینه اصلی بود چه شرایطی پیدا می‌کند.
قرار بود در صورتی که برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس بیاید، چند بازیکن قدیمی این تیم که نزد هواداران محبوبیت خاصی دارند به او کمک کنند و حالا که هدایتی نیامده مشخص نیست چه اتفاقی رخ می‌دهد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 391170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =