با این وسیله، جاسوس‌ها هم نمی‌توانند رد شما‌ را بزنند!

تمدید قانون جاسوسی دیتا از مردم توسط مقامات آمریکایی کاربران در این کشور را آشفته کرده و پس از انتشار خبری که می‌گوید VPN ها و یا شبکه tor (متعلق به ارتش امریکا) نیز در این مورد امن نیستند، واهمه مردم را دوچندان ساخته است.

به گزارش خبرآنلاین، به همین دلیل شرکت‌های مستقل تلاش می‌کنند تا جلوی جاسوسی دیتا از سوی دولت امریکا را به هر نحوی بگیرند و آنچه می‌بینید Proxyham نام داردکه ترکیبی از Wi-Fi Proxy و رادیوHAM است. با استفاده از این دستگاه نه‌تنها کاربر می‌تواند به‌صورت ناشناس به شبکه موردنظر وصل شود،بلکه از روی کانال رادیو فرکانس‌های پایین می‌تواند از فاصله 2.5 مایلی ارتباط برقرار کند.


«پروکسی هام» خود را به نزدیک‌ترین شبکه وای-فای ملی وصل می‌کند و جاسوس‌ها شاید بتوانند از اتصال شما خبردار شوند اما یافتن محل شما به‌صورت فوری برایشان غیرممکن است، چراکه آنچه نقل‌وانتقال می‌باید از روی فرکانس 900 مگاهرتز است و این طیف فرکانسی با طیف‌های فرکانسی تلفن‌های خانگی بی‌سیم و ابزارهای مشابه اشتباه می‌شود.


بنجامین کادیل سازنده این دستگاه و مدیر شرکت Rhino Security Labs می‌گوید به‌هرحال با قوانین موجود در امریکا شما مظنون هستید مگر اینکه خلاف آن ثابت شود!


اما داخل دستگاه چیزی نیست جز Raspberry Pi (مینی پی سی) باکارت شبکه بی‌سیم با سه آنتن! که در آینده نزدیک به جعبه سیاه (مانند آنچه در هواپیما وجود دارد) مجهز خواهد شد.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 432478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    5 1
    استفاده از اینترنت ........
  • سیا IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    4 0
    در وزارتخانه ها بگذارید تا اطلاعات رانتی دست ریسس دفتر بعد منشی و ... تا آبدارچی نیفاتد.