روزنامه ایران نوشت: «جیسون رضائیان» در دانشگاه «هاروارد» درباره آینده روابط ایران و امریکا پژوهش خواهد کرد.

خبرنگار روزنامه «واشنگتن پست» که بعد از متهم شدن به جاسوسی 18 ماه را در ایران در زندان گذراند سال آینده را به عنوان «پژوهشگر میهمان» در دانشگاه «هاروارد» سپری خواهد کرد.اینجا را ببینید.

احمد توکلی با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود به موضوع گشت نامحسوس واکنش نشان داد. اینجا را ببینید.

اقتصاد

شعب بانک مسکن سراسر کشور به‌عنوان «عاملیت پرداخت» 10 نوع تسهیلات جدید ساخت و خرید، موظف شده‌اند شکل سنتی وام‌دهی را که به صورت گیشه‌ای و بدون مشاوره مالی انجام می‌شود، کنار بگذارند. اینجا را ببینید.

کارنامه بازار مسکن در فروردین‌ماه امسال حاکی از افزایش نرخ اجاره‌بهاء مسکن در دوره‌ای است که قیمت مسکن نیز روندی صعودی را پشت سر گذاشت. اینجا را ببینید.

فرهنگ

آنونس فیلم «دراکولا» جدیدترین ساخته سینمایی رضا عطاران منتشر شد. اینجا را ببینید.

ویل فرل کمدین سرشناس آمریکایی که پیش از این در چندین فیلم کمدی در نقش جرج دبلیو بوش بازی کرده است، این‌بار در نقش یکی دیگر از رئیس‌جمهوران ایالات متحده ظاهر خواهد شد. اینجا را ببینید.

 

جامعه

2 مردادماه سال 90 رهگذری هنگام عبور در بیابان‌های اطراف شهریار جسد مرد جوانی را که لابه‌لای پتویی پیچیده شده بود، دید و پلیس را در جریان قرار داد. اینجا را ببینید.

ارثیه یک مرد دردسرساز شد و برادر 90 ساله‌اش از دادگاه درخواست انجام آزمایش‌های دی‌ان‌ای کرد. اینجا را ببینید.

بین الملل

رسانه‌های خارجی از رسوایی جدید دیپلماسی آل سعود و جنایت سفیر این رژیم در رومانی در قتل منشی محلی سفارت سعودی در بخارست پرده برداشتند. اینجا را ببینید.

در این چند روز اخیر، وزیر خارجه ایران به مثابه یک سرباز شجاع در صحنه دیپلماسی، تا توانسته آمریکایی ها و احکام قضایی آنها را در دنیا، رسوا کرده است. اینجا را ببینید.

ورزش

جواد خیابانی برای گزارش بازی اتلتیکو و بایرن ، سوژه فضای مجازی شده بود. اینجا را ببینید.

سرهنگ علی فر بی شک یکی ازخوشحال ترین ها بعد از شکست گواردیولا در بازی برابر اتلتیکو مادرید است. اینجا را ببینید.

دانش

مطالعات جدید محققان نشان می دهد، رژیم غذایی پرچرب، یکی از مهمترین دلایل اختلال خواب و خواب آلودگی در طول روز است. اینجا را ببینید.

یک تصویر قابل‌ توجه جدید که توسط تلسکوپ فضایی هابل ثبت شده، دیدگاه عمیقی از یک جسم کیهانی اسرارآمیز موسوم به سحابی مربع قرمز ارائه کرده است. اینجا را ببینید.

فناوری اطلاعات

اپلیکیشن موسوم به LTE Discovery به‌طور رایگان قابل‌نصب روی گوشی و تبلت اندرویدی است تا ریپورت کاملی از وضعیت شبکه‌ای که به ان وصل شده‌اید، بدهد. اینجا را ببینید.

مروری بر مهمترین اخبار دنیای آی تی در روز پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 را اینجا ببینید.

طنز و کاریکاتور

داوری‌های لیگ را باید در موزه گذاشت تا آیند‌گان ببینند! اینجا را ببینید.

در واکنش به گزارش درآمد میلیاردی و عجیب و غریب تلویزیون از پخش فوتبال و عدم پایبندی به تعهداتش در قبال فدراسیون فوتبال، محمدعلی رجبی، این کارتون را در روزنامه جام جم منتشر کرد. اینجا را ببینید.

چند رسانه ای

علی مسعودی با انتشار این تصویر در صفحه اینستاگرام، از مراسم عقدش خبر داد. اینجا را ببینید.

دبی که به طراحی و ساخت پروژه‌های عظیم شهرت دارد، این بار دست به ساخت ویلای شناور و طراحی ویلا بر روی آب زده است. اینجا را ببینید.

پربحث ترین ها

روابط عمومی دفتر احمدی نژاد در اطلاعیه‌ای درخصوص برداشت دارایی های جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا نوشت: غارت دو میلیارد دلار از منابع مالی ایران، دقیقا در زمان حضور وزیر امور خارجه در آمریکا روی داده است. اینجا را ببینید.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ریشه اختلاف و دعوای ایران و آمریکا تمدنی و موضوع آن هم آزادی، استقلال و نظام اسلامی است. اینجا را ببینید.

محبوب ترین ها

در حاشیه اظهار نظر حداد عادل درباره پیروزی جزیی اصلاح طلبان! اینجا را ببینید.

منصوریان به قولش عمل کرد و با شکست پرسپولیس استقلال را به صدر جدول برگرداند. اینجا را ببینید.

 

/212 17

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 531630

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =