همدان در یازدهمین اجلاس شهرداران راه ابریشم حضور دارد و ظرفیت‌های خود را به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، به 200 شهردار جهان معرفی می نماید

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سیدمصطفی رسولی، شهردار این شهر که در جلسه هماهنگی یازدهمین اجلاس شهرداران راه ابریشم، سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: راه ابریشم در اصل راه شاهی نام دارد، که شهریورماه امسال شهر قزوین میزبان برگزاری یازدهمین اجلاس شهرداران راه ابریشم خواهد بود.

شهردار همدان با تأکید بر اینکه سابقه و قدمت همدان در بحث راه ابریشم در این اجلاس ارائه خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مهم از اساسی‌ترین مسائل در اجلاس است و ظرفیت‌های گردشگری، صنعتی و کشاورزی همدان معرفی می‌شود.

وی با اعلام اینکه کاروانسراهای متعددی در همدان وجود دارند و این نشان از سابقه در خور توجه همدان در جاده ابریشم است، یادآور شد: احیای کاروانسراها در دستور کار قرار گرفته و این امر مهم برای پایتخت تاریخ و تمدن ظرفیت های خوبی ایجاد خواهد کرد.

یوسفیان، با اشاره به اینکه انتظار می‌رود همه دستگاه‌های اجرایی در بحث معرفی همدان در اجلاس شهرداران جاده ابریشم با شهرداری همکاری داشته باشند، افزود: اجلاس شهرداران جاده ابریشم فرصتی است که می‌توان همدان را به نحو مناسب در حوزه‌های مختلف به دنیا معرفی کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 542078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =