رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت که همزمان با سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان البرز، 16طرح صنعتی به بهره برداری رسیده یا کلنگ آن به زمین زده می شود.

ایرج موفق روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی کرج، ساوجبلاغ، نظرآباد و اشتهارد است که با حضورکاروان تدبیر و امید به این استان به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: ازمجموع این طرح ها 11مورد درمرحله بهره برداری است و پنج مورد دیگرنیز کلنگ زنی می شود.
موفق خاطرنشان کرد: طرح هایی که مورد بهره برداری قرارمی گیرد شامل فرآورده های غلات شامل تولید فروکتوز، گلوکز و نشاسته، پالایش نفت خام، شامل تولید بنزین، نفت، گازو ...، نساجی شامل پارچه های پرده ای و گلدوزی، تولید کنتورهای هوشمند برق، تولید لوله های بدون درز آلومینیومی، تولید مخازن تحت فشار، تولید انواع داروی پوستی و ضد عفونی، تولید نانو کاتالیست، بسته بندی آب های معدنی ، کف پوش و تولید بلوک و پانل های سبک است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز همچنین گفت: با بهره برداری ازاین طرح ها بیش از یک هزارو 550 نفر مشغول بکار خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرای این طرح ها 7 هزار و 530 میلیاردریال هزینه شده است، گفت:
سایت نمایشگاه بین المللی، شرکت باران فارمد، واحد تولیدی سرمایه گذاری خارجی رنگ سازی نیپون و ایرانیان، شرکت سایپا یدک و شرکت هینا دارو در سفر رئیس جمهوری و کاروان تدبیر و امید کلنگ زنی می شود.
وی افزود: برای احداث این طرح ها بیش از 4هزارو 680 میلیاردریال اعتبار پیش بینی شده و با احداث این طرح ها یکهزارو 300 نفر مشغول به کار خواهند شد.
موفق افزود: حضور کاروان تدبیر وامید دراستان البرز دربخش اقتصادی دستاورد های خوبی به همراه دارد، زیرا اقدامات این دولت صادق درحوزه اشتغال و صنعت درسه سال گذشته به روشنی نشان دهنده با تمام قدرت دراین عرصه گام برمی دارد .
وی گفت: امیدواریم با سفر رئیس جمهوری به البرز بستر لازم برای توسعه فرصت های شغلی وحمایت ازصنایع در این استان که قطب صنعت و تولید درکشورمی باشد فراهم آید.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =