استاندار قم با اشاره به ضرورت آگاهی بخشی به مسئولان ملی در زمینه ی بحران دریاچه نمک اظهار داشت: اسفند ماه سال جاری همایشی در این زمینه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سيد مهدي صادقي استاندار قم در جلسه شوراي معاونين استانداري قم طي سخناني با اشاره به كاهش منابع آب زيرزميني و نيز حق آبه هاي زيست محيطي استان قم اظهار داشت: اين مسئله بايد در سطح ملي بررسي و راهكار مناسب براي آن انديشيده شود.
استاندار قم با بيان اينكه ريزگردهاي ناشي از خشكي درياچه نمك استانهاي مركزي كشور را با چالش مواجه خواهد كرد افزود: در راستاي آگاهي بخشي به مسئولان ملي و نيز استانهاي همجوار، همايشي تحت عنوان بحران درياچه نمك در اسفند ماه سال جاري برگزار خواهد شد.
نماينده عالي دولت در استان در ادامه به اقدامات دولت تدبير و اميد در زمينه هاي مختلف اشاره كرد و گفت: تضعيف روحيه ي مردم و نااميد كردن مردم جفاي در حق نظام اسلامي است كه اين مسئله بايد مورد توجه افراد تاثيرگذار و نيز رسانه ها قرار بگيرد.
وي همچنين جايگاه حاكميتي نهاد استانداري را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: مديران استانداري قم بايد با جديت بيشتري دستگاه هاي اجرايي را نظارت و ارزيابي نموده و در راستاي انجام رسالت ها مديران اجرايي را ياري دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 611142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =