وزیر بهداشت: دمیدن در شیپور اختلاف موجب خروج از مسیر اصلی انقلاب می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دمیدن در شیپور اختلافات را سبب خروج از مسیر اصلی انقلاب و امام و شهدا دانست و بیان داشت: ادامه حرکت انقلاب و رسیدن به اهداف انقلاب در سایه همدلی و دوری از اختلافات و پرهیز از تفرقه میسر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، سید حسن قاضی‌ زاده هاشمی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در بندرعباس، عنوان کرد: ملت ایران در 22 بهمن ثابت کرد پیمانی شکست‌ ناپذیر با امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و با نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاران ‌شان در عرصه‌ های مختلف دارد و بر سر آرمان‌های انقلابی خود ایستاده‌ است.

وی 22 بهمن را یادآور از خودگذشتگی‌ ها و ایثار بی‌ پایان مردم ایران در راه ایستادگی و عزت ‌طلبی دانست و افزود: باید به طور مستمر به گذشته خویش نگاهی عمیق داشته باشیم و نسبت خودمان را با انقلاب بسنجیم و در مسیر خدمت به مردم دوچندان گام برداریم چون انقلاب اسلامی به راحتی به دست ما نرسیده و باید به مانند مجاهدتی که شهدا در راه دفاع از انقلاب اسلامی از خود نشان دادند، در مسیر کارآمدی و خدمت به مردم تلاش کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دمیدن در شیپور اختلافات را سبب خروج از مسیر اصلی انقلاب و امام و شهدا دانست و بیان داشت: ادامه حرکت انقلاب و رسیدن به اهداف انقلاب در سایه همدلی و دوری از اختلافات و پرهیز از تفرقه میسر است و هر کس که دلسوز این کشور و انقلاب و ارزش‌های انقلابی آن است باید از دامن زدن به اختلافات که مانع خدمت به مردم می‌شود، بپرهیزد.

قاضی ‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: وظیفه مسؤولان حرکت بر مدار رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تلاش برای رفع مشکلات مردم است و در این راه باید به طور مستمر خودمان را ارزیابی کنیم.

وی گفت: باید به گذشته خودمان نگاهی عمیق و دقیق بیاندازیم و ببینیم که کجای تاریخ انقلاب از مسیر آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته‌ایم و یا چه مسائلی باعث شده که ما دچار این فاصله شویم و لذا همه ما مسؤولان باید این آسیب‌شناسی را داشته و به آرمان‌های انقلابی نگاهی واقعی داشته باشیم و با اعتقاد قلبی برای خدمت به مردم گام برداریم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه انقلاب در سایه وحدت به پیروزی رسید و در سایه وحدت نیز ادامه مسیر خواهد داد، تصریح کرد: در سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی باید یاد و خاطره همه شهدا و امام شهدا و همه انقلابیون را گرامی بداریم و بر عهد خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی پافشاری کنیم و بدانیم که ادامه راه انقلاب با تبعیت از رهبری میسر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =