هنر تازه تام هنکس/ وقتی بازیگر برنده اسکار دست به قلم می‌شود

تام هنکس بازیگر برنده جایزه اسکار قدم در راه تازه‌ای گذاشته و ماه اکتبر یک مجموعه داستان کوتاه به بازار کتاب عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر آثار مشهور سینمایی چون «فارست گامپ»، «نجات سرباز رایان» و «پل جاسوس‌ها» یک مجموعه شامل ۱۷ داستان کوتاه با عنوان «تایپ غیرمعمول: چند داستان» منتشر خواهد کرد. از آنجا که هنکس علاقه بسیاری به ماشین تحریر دارد تم این مجموعه داستان هم درباره ماشین‌تحریر است و در هر کدام از داستان‌ها به گونه‌ای پای این دستگاه به میان خواهد آمد.

هنکس سال ۲۰۱۴ داستان کوتاهی با عنوان «آلن بین به علاوه چهار» در نیویورکر منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت. سردبیر نیویورکر در این باره گفت:‌ «توانایی او به عنوان یک نویسنده مرا تحت تاثیر قرار داد. امیدوار بودم که به کارش در این زمینه ادامه دهد. خوشبختانه مشخص شد که او قصد داد کارهای بیشتری ارائه کند.»

فردی که پس از جنگ داخلی در کشورش به نیویورک مهاجرت کرده، ثروتمند عجیب و غریبی که در پی شکار چیزی بزرگ در آمریکا است و روایت زندگی یک بازیگر، برخی موضوعات داستان‌های این کتاب هستند.

بازیگر «آپولو ۱۳» نوشتن این کتاب را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرد. او در این باره گفت: «‌در دو سالی که مشغول نوشتن داستان‌ها بودم، هنگام کار در نیویورک، برلین، بوداپست و آتلانتا دست از کار نکشیدم. حتی در تعطیلات، در هواپیما، در خانه و در دفتر کارم مشغول نوشتن بودم.»

حق انتشار این کتاب به زبان‌هایی غیر از انگلیسی‌ تا کنون در هفت کشور شامل برزیل و چین به فروش رسیده است. طبیعتا نسخه صوتی این کتاب با صدای هنکس روانه بازار خواهد شد. این بازیگر به بودن در کانون توجه رسانه‌ها عادت دارد اما پس از انتشار کتاب بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.

منبع: گاردین/ ۲۱ فوریه

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =