دستیار لوزانو در تیم‌ملی حالا خودش سرمربی تیم هاوش گنبد است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛رحمان محمدي‌راد بعد از دستياري، بالاخره سرمربيگري را هم تجربه كرد؛ آن هم در ليگ برتر و با هاوش گنبد و بعد از كناره‌‌گيري باي محمد دوجي. خودش از اين تجربه راضي است، چرا كه معتقد بود وقتش رسيده است اما حالا يك مسئله اوقات او را تلخ مي‌كند، بدقولي شهرداري اروميه براي تسويه طلبش. مربي جوان كه فصل قبل براي سومين سال كنار شهرداري اروميه بود، هنوز پولي به دستش نرسيده است. او هرچه دويده نتيجه نگرفته و همين مسئله او را شاكي كرده، طوري كه مي‌گويد: «در يك سالي كه پيگير طلبم هستم، مسئولان باشگاه شهرداري اروميه فقط دروغ مي‌گويند و نان به نرخ روز مي‌خورند. من تنها نيستم‌؛ زينال‌زاده، سعيد معروف، پوريا فياضي، تاروردي و سيد عباسي‌ها كه سال قبل با شهرداري اروميه بوديم و امسال جدا شده‌ايم، هنوز حقمان را نگرفته‌ايم. باشگاه فقط آنهايي كه امسال دوباره قرارداد بسته‌اند با شرايط شهرداري به حقشان رسيده‌اند. اميدوارم كاري كه آنها با من و خانواده‌ام كرده‌اند يه نفر قوي‌تر بيايد و در حقشان انجام دهد ببينند خوشايند است؟ وقتي مشكلي پيش مي‌‌آيد مسئولان باشگاه قدرت‌هاي سياسي را واسطه مي‌كنند اما در اين مسائل كه بايد خودشان را نشان دهند انگار نه انگار. فقط براي جمع كردن رأي مردم پيگير هستند اما حالا كه بايد، پاسخگو نيستند و به راحتي از حق ما مي‌گذرند.»

به نظر او تهديد فدراسيون هم ديگر كار‌ساز نيست: «فدراسيون و كميته انضباطي رأي به دادن طلب ما دادند و حتي يوسفي هم تأييد كرد. تنها اهرم فشار فدراسيون كميته انضباطي است اما تهديدها به كنار گذاشتن هم كارساز نبود. وقتي كار به تهديد بكشد افراد سياسي تماس مي‌گيرند و فشار مي‌آورند و فدراسيون بالاجبار كوتاه مي‌‌آيد. چراكه آنها حربه قوميت را راه مي‌اندازند و با شانتاژ مردم اروميه، وانمود مي‌كنند فدراسيون دشمن آنهاست و به همين راحتي حق من و امثال مرا مي‌خورند. در حالي كه اروميه مردم نجيبي دارد اما مسئولانش... اگر مردي پيدا شد كه مدعي مردانگي است حتماً با من و طلبكاران از باشگاه شهرداري اروميه تماس بگيرد.» او از سرمربيگري در هاوش راضي است: «تجربه خيلي خوبي بود. من دلم مي‌خواست تجربياتم و ايده‌هايي كه از مربيگري در تيم ملي و باشگاهي داشتم را اجرا كنم كه شد. البته كه سرمربيگري مسئوليت خيلي سنگيني است. تجربه گرانبهايي كه نگاهم به واليبال را عميق‌تر و بيشتر كرد. شايد كار كردن در گنبد، شهر واليبالي، سختي‌هاي خودش را دارد اما خوشحالم با مردم خيلي خوبي آشنا شدم، حتي منتقدانم. آنها نظراتي داشتند اما من فكر مي‌كنم اگر با شرايط تيم آشنا بودند در خيلي موارد حق را به ما مي‌دادند. هر چند سعي كردم از همان انتقادها هم استفاده كنم.»

محمدی راد معتقد است نتایج هاوش گنبد بهتر می شد اگر :«اگر تیم هاوش با همین ترکیب زمان کافی برای تمرین و بازیهای دوستانه داشت ، شک نکنید نتایج خیلی بهتر می شد.ما روی یکسری مسائلی کار کردیم که عملا اواخبر فصل میدیدم در تیمم اجرا می شد. مثل پاس دادن که به جز پاسورم بقیه بچه ها هم خیلی خوب پاس می دادندف یا مشکل دریافت اول حل شد. تیمم اواخر فصل بهترین عملکرد را داشتدریافت اول ضعف تیمم بود که بعداز تمرین روی آنها عملکرد تیم بهتر شد. اگر دویاسه ماه قبل از شروع لیگ با هاوش بودم فصل را بهتر شروع می کرد. هر چند وقتی بازیها خوب شد یکسری اتفاقات اجازه نداد خوب نتیجه بگیرد.»

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =