کرج مهیای میزبانی از بهار طبیعت شده است

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج گفت که این کلانشهر مهیای میزبانی از بهار طبیعت شده است و سازمانها و مناطق تابعه از هفته های قبل برای این مهم در تلاش هستند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج حجت اله غلامرضایی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: با نزدیک شدن به فصل بهار شهر در آستانه جنب و جوش فراوانی قرار گرفته است و این تحرک و پویایی چه در بین مردم و چه در نهادها و ادارات قابل مشاهده است و همه می کوشند تا با آمادگی کامل وارد فصل بهار شوند.
وی افزود: در این بین نهاد خدمت رسان شهرداری کرج نیز از تکالیف اساسی برای مهیای شهر برای ورود به فصل بهار برخوردار است و از ماهها قبل شاهد انجام اقدامات اساسی در راستای ارتقاء سیما و منظر شهری و مقابله با زوائد صوتی و بصری هستیم و دیگر سازمانها و مناطق تابعه نیز به نوبه خود در بحث گلکاری، رنگ آمیزی جداره های شهری، ساماندهی مبلمان شهری و موضوعاتی از این قبیل وارد میدان عمل شده اند.
این مسئول شهری اضافه کرد: با توجه به ورود گردشگران نوروزی و مسافرین گذری به البرز و کرج، جا دارد که این کلانشهر با ظاهری آراسته و آرامش بخش در مقابل مهمانان بهاری حاضر شود و همچنین شهروندان در نخستین روزهای سال جدید حس خوبی از حضور در سطح شهر داشته باشند که برای دستیابی به این مهم برنامه ریزی ها و اقدامات گسترده ای صورت پذیرفته است و ان شاء الله مردم شریف نیز از این عملکردها رضایت خاطر داشته باشند.
شهردار سابق مهرشهر در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: مدیریت شهری کرج نیز در سالی که گذشت و در مباحث عمرانی و خدماتی در صحنه اقدام و عمل حضور جهادی داشت و ضمن تلاش برای تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی، دهها پروژه و طرح را با اعتبارات میلیاردی به ثمر نشاند و تقدیم شهروندان گرامی نمود.
غلامرضایی در پایان با تاکید بر اینکه سال 95 را نیز با افتتاح چندین بوستان محله ای به پایان خواهیم رساند، خاطر نشان کرد: شهرداری کرج نهادی خدمت رسان در تمام فصول زندگی شهر و شهروندان است و تلاش می کنیم تا با توسعه سرانه های رفاهی و خدماتی و محرومیت زدایی از مناطق کمتر توسعه یافته، شهر را برای زندگی ایمن و سالم شهروندان گرامی مهیا سازیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =