نظارت 22 اکیپ دامپزشکی  استان چهارمحال وبختیاری  درایام نوروز

مدیر کل دامپزشکی استان گفت : 22 اکیپ کارشناسی کار نظارت بر بهداشت و سلامت فراورده های خام دامی دراین استان را به عهده دارند

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی دامپزشکی استان ،  دکنر عبداالمحدنجاتی افزوذ: با توجه به اهمیت سلامت فراورده های خام دامی در ایام نوروز، نیاز به نظارت های بهداشتی نیز بیشتر می شود در همین راستا و با هدف اطمینان از رعایت اصول بهداشتی در امر تولید، توزیع و عرضه فراورده های خام دامی 9 اکیپ های ثابت و 13 اکیپ سیار نظارتی بهداشتی دامپزشکی در مرکز استان و شبکه های دامپزشکی شهرستان ها را به عهده دارند.


به گفته وی : این طرح از 25 اسفند ماه تا 14 فروردین ماه، در ایام تعطیل و غیر تعطیل و ساعات غیر اداری اقدام به نظارت و بازرسی از رستوران ها، مراکز عرضه گوشت قرمز، مرغ و ماهی فروشی ها، فروشگاه های زنجیره ای، کشتارگاه ها و ... می نمایند.


دکتر نجاتی گفت: در این طرح در ایام تعطیل و غیر تعطیل به مدت 20 روز با حضور بیش از 500 نفر پرسنل بازرس، (کارشناس و دکتر دامپزشک) انجام می شود.


وی از مردم خواست: گوشت سفید و قرمز و سایر فراورده های خام دامی را از مراکز مجاز و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند و در صورتی که موارد غیر بهداشتی مشاهده نمودند می توانند از طریق شماره های 8-33339007 و 1512 گزارش های خود را به دامپزشکی اعلام نمایند تا اقدام لازم صورت گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =