توصیه‌های انتخاباتی از تریبون نمازجمعه تهران

امام جمعه موقت تهران گفت: رهبری حکیم، دیده‌بان و مرزبان نظام هستند و مسائل مملکت را هم با بصیرت کامل که معلول تقواست حل می کنند، نظر ایشان نظر یک شخص نیست، بلکه نظر کارشناسان خبره و نظر دین شما است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های نماز جمعه امروز (4 فروردین) با اشاره به آغاز سال نو و بهار طبیعت اظهار کرد: مرگ مقدمه حیات است؛ مرگ پایان نیست؛ همانگونه که زمستان آمد و زمین مُرد، خدا بهار را آورد و زمین مرده را احیا کرد؛ ما نیز خودمان را باید برای مرگ آماده کنیم، چرا که بعد از مرگ زندگی است. 

اهم اظهارات خطیب جمعه موقت تهران را از خبرگزاری‌ها بخوانید؛

*از شما نمازگزاران محترم می خواهم که به مساجد محله بروید و از اهل دل سخن دل بشنوید تا دلهایتان رویش پیدا کند؛ هیچگاه از قرآن دور نشوید؛ در سفرهایتان و یا هنگامی که سر کار هستید، قرآن را غذای جانتان قرار بدهید؛ از "یاد خدا" و "یاد مرگ" نیز غافل نشوید؛ این دو دل را گلستان می کند.
*تاسیس حوزه علمیه قم جزء عنایت های خاص امام زمان(عج) به کشور بوده است. جامعه ما تهدید به فساد و کفر است، حوزه های علمیه دارالشفاء هستند.

*رهبری حکیم، دیده‌بان و مرزبان نظام هستند و مسائل مملکت را هم با بصیرت کامل که معلول تقواست حل می کنند، نظر ایشان نظر یک شخص نیست، بلکه نظر کارشناسان خبره و نظر دین شما است.

*دشمن بعد از آن دید نمی‌تواند بعد از 8 سال جنگ به عرصه نظامی ضربه بزند، به اقتصاد و فرهنگ روی آورد.

*نقطه ضعف ما به نظام بر نمیگردد بلکه هر عیبی که هست به ضعف مدیریت ها باز می گردد پس باید به ظرفیت ها توجه کرد.

*اقتصاد مقاومتی برون‌نگر، درون زا ،عدالت محور و مردم بنیان و دانش بنیان است.

*انتخابات برای ما یک رکن اساسی است، نظام ما نظام مردم سالاری دینی است. اراده مردم است که مسئولان را انتخاب می‌کند، مردم همیشه باید صاحب کار بمانند.

*حضور حداکثری مردم در انتخابات، مسئله را در بعد هویت انقلاب تحکیم می کند.

*دنیا بنای نفوذ دارد و می خواهد کسانی انتخاب شوند که تحت نفوذ آنان باشد و به فرهنگ و دین مردم اعتنا نکنند و در امور معیشتی همیشه محتاج بیگانه باشند.

* آراء مردم هرچه باشد باید به آن تمکین کرد، رقابت منطقی باشد، کسانی را باید انتخاب کنیم که توانایی مبارزه با فساد را داشته باشد و دنبال آفتابه دزد نروند و از اطراف خود شروع کنند.

29212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
    3 2
    با این حرفا فهمیدم که بازم جناب آقای حسن روحانی اصلح و مورد اعتماد مردم،دشمن شناس و ولایت مدار هستند،من و........... به ااین بزرگوار رای میدهیم،