آنارشیست‌های آمریکایی به جنگ داعش می‌روند

جیک جیلنهال در فیلمی اقتباس شده از مقاله «آنارشیست‌ها علیه داعش» به کارگردانی دنیل اسپینوزا بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازیگر «حیوانات شب‌زی» در این فیلم نقش یک آمریکایی را بازی می‌کند که به جنگ علیه گروه تروریستی داعش در سوریه می‌پیوندد.

فیلم تازه دنیل اسپینوزا با اقتباس از مقاله «آنارشیست‌ها علیه داعش» ساخته خواهد شد. این مقاله به قلم ست هارپ که ماه پیش در رولینگ استون منتشر شد، روایت داستان واقعی گروهی از افراد رادیکال، داوطلب و مطرود آمریکایی است که برای جنگ با داعش به نیروهای شبه‌نظامی کرد در سوریه می‌پیوندند.

جیک جیلنهال و دنیل اسپینوزا در کنار ریوا مارکر و مایکل لیتواک تهیه‌کنندگان این اثر سینمایی هستند. مارکر در بیانیه‌ای درباره انتخاب این موضوع گفت: «ما معمولا مجذوب مواردی می‌شویم که درباره جستجوی هویت است. داستان «آنارشیست‌ها علیه داعش» درباره مردمی است که همه چیز‌های آشنا را رها می‌کنند و به محیطی با بی‌رحمانه‌ترین شرایط قدم می‌گذراند.»

اسپیونوزا و جیلنهال پیش از این نیز در فیلم «زندگی» همکاری کرده‌اند. اکران فیلم «زندگی» با بازی جیلنهال و کارگردانی اسپینوزا جمعه ۴ فروردین آغاز شد. این فیلم تریلری علمی تخیلی درباره فضانوردان یک ایستگاه فضایی است که اورگانیسمی بیگانه را کشف می‌کنند. رایان رینولدز و ربکا فرگوسن دیگر بازیگران «زندگی» هستند.

منبع: هالیوودریپورتر/ ۲۳ مارس

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =