ایرنا نوشت: مسئول تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهر فسا گفت: بی احتیاطی راننده در این شهرستان، سقوط خودروی سواری در رودخانه کهنکویه و ناپدیدشدن دختری 22 ساله را در پی داشت.

سعید صلح جو افزود: در این حادثه، خودروی پراید صبح یکشنبه با هشت سرنشین در رودخانه کهنکویه گرفتار سیل شد و شدت جریان آب باعث واژگونی آن و پرتاب شدن سرنشینان به داخل آب شد.

وی ادامه داد: با تلاش نیروهای امدادی، هفت نفر از سرنشینان این خودرو نجات یافتند اما در این حادثه دختری جوان ناپدید شده است.

مسئول تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهر فسا گفت: تلاش نیروهای امدادی این سازمان با کمک نیروهای سپاه، بسیج و جمعیت هلال احمر برای یافتن فرد ناپدید شده ادامه دارد.

وی همچنین گفت: بارندگی و وقوع سیل در شهرستان فسا و بی احتیاطی برخی شهروندان وقوع حوادث دیگری نیز در پی داشت.

صلح جو افزود: یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه تریلر نیز در رودخانه صحرارود فسا در سیلاب گرفتار شدند که با تلاش نیروهای امداد و نجات آتش نشانی، سرنشینان این خودروها نجات یافتند.

صلح جو مسئول تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهر فسا نیز در این عملیات ها دچار مصدومیت شد که حال عمومی وی پس از انتقال به بیمارستان و دریافت خدمات درمانی مساعد اعلام شده است. شهرستان فسا در 130 کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد و بارندگی روزهای آغازین سال 96 در این شهرستان موجب جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر شده است.

42234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    10 2
    آقا تو رو خدا یه فکری به حال این تعطیلات بکنید چه قدر کشته آخه... با یک پیشنهاد عملی و رفراندوم ملی فکری به حال این حرکت بی مهار ملت در جاده ها کنید که هم تعطیلات داشته باشیم هم نوروز هم عید و هم سلامتی آقا به اشتراک بذارید و و از ملت پیشنهاد بگیرید یه پیشنهاد من کلا تعطیلات عید 6 روز باشه برای کسانی که می خواهند سال تحویل در تعطیلی به سر کنند 18 روز برای کسانی که از بعد از فروردین به تعطیلات بروند این 18 روز با سازماندهی ادارت بین کارکنان شدنی هست و با دادن سه روز تشویقی می شه گذران تعطیلات را تقسیم کرد در کنارش اصناف را هم با همان تقسیم بندی 3 روز تعطیلی در ایام عید به بخشودگی هایی تشویقی در شهرها نگه داشت
    • بی نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
      4 1
      از یه دید دیگه هم میشه به ماجرا نگاه کرد: واقعا چرا ما قشر متوسط جامعه با اینکه از صبح تا شب کار میکنیم حق نداریم یه ماشین خوب سوار شیم؟ چرا باید ماشینای خوب و با کیفیت دنیا انقد تو ایران گرون باشه؟ چرا ما نمی تونیم با خیال راحت با یه ماشین خوب به مسافرت بریم؟ چرا باید با پس انداز 3سال از صبح تا شب جون کندنم فقط وسعم برسه پراید بگیرم؟ جواب این ظلم به من و امثال منو کی میده؟
  • محمد KW ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    4 1
    وقتی نزدیک عید میشه صدا و سیما با هزار ترفند مردم را تشویق به مسافرت می کنه. باید انتظار این همه مصیبت را هم داشته باشیم.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    3 1
    مگه قدیما همه تعطیلات می رفتن مسافرت آخه؟ نه به خدا همین دور و بر شهر یه ناهار می پختن می بردن دور هم جمع می شدن کلی کیف می کردند باور کنید ما یه سال همه مهمان هامونو توی پشت بام پذیرایی کردیم کلی خاطره خوب ساختیم منظورم اینه این قسم فرهنگ سازی مغفول مانده طرف به درستی استعدادهای توریستی و جاذبه های شهر و استان خودشو نمی شناسه راه می افته هر سال هر سال توی جاده درسته گفتن سفر خوبه اما نه این طور. اگه هدف سفر تفریح و تمدد اعصابه پس این چه سفری می شه با این همه استرس و اعصاب خوردی هم پولمون می ره هم اعصابمون هم جون مون. دیگه به کنار که از دیدن عزیزان مان محروم می مونیم که چیه چیه سفریم نیستیم. ولله این نشد فرهنگ نشد عید گذرانی.
  • بی نام A1 ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    3 1
    ادامه از قبل / بیایید خودمون به فکر باشیم با یه فراخوان ملی خودمون برای تعطیلات مون هدف گذاری کنیم نگذاریم صدا و سیما با هیاهو ما رو بکشونه توی جاده. نمی گم نریم سفر ولی یه کم با برنامه بزرگترهای ما یه دهه یه بار قصد می کردند پول جمع می کردند تا برن مشهد همین انتظار و قصد کردن سفر را براشون شیرین می کرد ولی امروز ما با بی توجهی به حق همه صاحب حق ها حاضر می شویم با تنها گذاشتن عزیزان مون و کلی کم و کسر مالی راه بگیریم بیفتیم توی جاده که چیه ماشین داریم می تونیم عیدی گرفتیم و پول دو ماه آینده هم سر می دیم می ریم مشهد خب عزیز من این چه کاریه تو بمون توی خونه ت حق همه صاحب حق ها را ادا کن خرد خرد پول جمع کن بی قرض و قوله برو مشهد ببین چه قدر مزه بده
  • بی نام A1 ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    3 1
    یه پیشنهاد دیگه این که میزان عیدی کسانی که بعد از تعطیلات عید بروند بیشتر بشن
  • مقیمی A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    4 1
    این همه تلفات آنهم در ایام تعطیلات نشان میده که مردم ما اعصاب ندارند مخصوصاً توی رانندگی
  • بدون نام ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۶
    3 0
    لعنت خدا به كساني كه نمي خوان مردم ايران ماشين خوب سوار شن