رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان محمودآباد گفت: از تاریخ 26 اسفند ماه 95 تا چهارم فروردین 96 مجموع اقامت افراد ثبت شده بیش از 236 هزار نفر می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین از محموداباد،یحیی یوسف پور فرماندار و رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان محمودآباد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد:از تاریخ 26 اسفند ماه 95 که شروع سفرهای نوروزی انجام شد تا آخر وقت دیروز چهارم فروردین 96 مجموع اقامت ثبت شده در شهرستان به 236هزارو 380 نفر رسید.

وی افزود:در این مدت تعدادیکصدو چهل و دو مورد بر مراکز توزیع مواد غذایی نظارت و همچنین از 28 اماکن عمومی بازدید بعمل آمده است.

یوسف پور در خصوص تمهیدات درمانی و اقدامات انجام یافته در سطح شهرستان خاطرنشان کرد:در این بازه زمانی با استقرار پنج دستگاه آمبولانس 115 اورژانس و انجام 225 مورد ماموریت اورژانسی به کمک مسافران و مردم رفتند.

وی ادامه داد:در همین راستا در پایگاه امدادی هلال احمر مستقر در ورودی شهر هر روزه بطور میانگین 728 نفر از آن بازدید می‌کنند و تعداد دوهزارو 314 بروشور اطلاع رسانی بین مسافرین توزیع شد.

رئیس ستاد تسهیلات سفر محمودآباد تصریح کرد:در طی ده روز از آغاز سفرهای نوروزی تعداد هزارو 281 خانوده فرهنگی با جمعیت چهار هزارو 605 نفر در 35 مدرسه با 192 کلاس استقرار یافتند.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت:با توجه به اینکه باید از مسافرین با تمامی امکانات شهرستان پذیرایی نماییم تا با خاطره خوش از محمودآباد به دیار خود برگردند جهت تامین آذوقه مسافران با کشیک 19 نانوایی دولتی و 22 نانوایی آزاد پز تا کنون یک هزارو 600 کیسه آرد تبدیل به نان شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =