احداث 25 کیلومتر شبکه فشار متوسط در ایام تعطیلات نوروزتوسط نیروهای  برق لرستان

فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت ضمن بیان مطلب فوق افزود بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده مقرر گردید به منظور تامین برق مطمئن و پایدار شهرستان بیرانشهر یک فیدر جدید در ایام تعطیلات نوروز به طول 25 کیلومتر احداث و مورد بهره برداری قرار گیرد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،مدیر عامل برق لرستان اظهار داشت این فیدر که برق بخش اعظمی از بیران شهر را تامین می کند علاوه بر رفع ضعف ولتاژ منطقه و تحویل انرژی پایدار به مشترکین کار ما را برای اجرای مانورهای عملیاتی بسیار ساده تر نموده است .

وی گفت برای اتمام این پروژه پنج دستگاه سکسیونر در طول مسیر نصب گردیده است .خودنیا افزود احداث این فیدر علاوه بر تامین انرژی الکتریکی مطمئن در منطقه ،طول خطوط تغذیه کننده شهرستان مذکور را به مقدار قابل توجهی کاهش میدهد .

ایشان بیان نمودبا احداث این فیدر خاموشی های منطقه فوق الذکر در حد چشمگیری کاهش یافته و نظر به کوهستانی بودن منطقه مخصوصا در فصل زمستان که مشکلات عدیده ای را برای شرکت توزیع بوجود آورده بود خوشبختانه مزیت های ارزشمندی را بدست آوردیم .

فریدون خودنیا با بیان اینکه فیدر مذکور از پست 20/63 کیلو ولت پل هرو تغذیه میشود اظهار داشت رفع ضعف ولتاژ انرژی تحویلی به مشترکین ،افزایش قابلیت اطمینان ،ایجاد و قدرت مانور و تبادل انرژی بین شهر بیرانشهر و بخش زاغه از دیگر ظرفیت های خط احداث شده فوق می باشد .مدیر عامل برق لرستان در ادامه اظهار داشت برای اجرای این پروژه مبلغ یک میلیارد تومان هزینه گردیده که به جرات می توان گفت با دست خالی این رخداد مهم عملیاتی گردیده است .

خودنیا در پایان زحمات نیروهای پر توان ،زحمت کش و بدون ادعای شرکت را قابل ستایش دانست و ابراز داشت شرکت توزیع علاوه بر تامین خدمات و کیفیت انرژی تحویلی به مشترکین و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات با رشادت و خدمت بی منت این اقدام مهم را اجرایی نمود

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =