افزایش میانگین ۱۱ درصدی نرخ کرایه اتوبوس در قم

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از افزایش میانگین ۱۱ درصدی نرخ کرایه اتوبوس درون شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، حسين مومني موحد با اشاره به مصوبه شوراي اسلامي شهر قم در خصوص افزايش نرخ كرايه اتوبوس‌هاي درون شهري قم، اظهار كرد: با تصويب شوراي اسلامي شهر قم و نظر هيات تطبيق، كرايه اتوبوس‌ها و ميني‌بوس‌هاي شهر قم از پنجم ارديبهشت‌ماه افزايش يافت.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم با تاكيد بر اينكه كرايه اتوبوس‌ها در مقايسه با سال گذشته افزايش ۱۱ درصدي داشته است، خاطرنشان كرد: اين مصوبه قبل از آغاز سال جديد با توجه به افزايش چشم‌گير هزينه‌هاي نگهداري اتوبوس از شوراي شهر گرفته شد.

مومني موحد با اشاره به تفاوت نرخ كرايه كارت بليط و پرداخت نقدي، بيان كرد: اين تفاوت نرخ كرايه در راستاي فرهنگ‌سازي استفاده از كارت بليط در شهر است.

وي با بيان اينكه پرداخت كرايه به صورت كارت الكترونيك ۳۹۰ تومان و كرايه نقدي ۷۰۰ تومان است، تصريح كرد: با اين كار همشهريان به استفاده از كارت الكترونيك شهروندي تشويق شده و شاهد حذف كرايه نقدي از چرخه حمل و نقل درون شهري خواهيم بود.

مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قم اضافه كرد: در صورت خرابي دستگاه كارت خوان اتوبوس‌ها، راننده ملزم به دريافت كرايه نقدي ۲۰۰ تومان است و در اسرع وقت بايد نسبت به رفع عيب دستگاه خود اقدام كند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 658893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =