مناظرۀآنلاین/ مصباحی‌مقدم: قالیباف و جهانگیری تهاجمی واردشدند/ اصغرزاده: قالیباف درنقش احمدی‌نژادبود

صبح امروز دومین مناظره انتخاباتی خبرگزاری خبرآنلاین با حضور حجت الاسلام مصباحی مقدم و ابراهیم اصغرزاده برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاين، در اين مناظره که در دفتر حجت الاسلام مصباحي مقدم در دانشگاه امام صادق برگزارشد، موضوع مناظره شب گذشته نامزدهاي دوازدهمين انتخابات رياست جمهوري عنوان شد.

حجت الاسلام مصباحي مقدم در يان باره گفت: اين مناظره اجماعا کانديداها را تا حدي به مخاطبان معرفي کرد. به نظرم دکتر روحاني خيلي قوي ظاهر نشد و برعکس دکتر جهانگيري قوي تر به ميدان آمد. گويا مخاطبان هم تهاجم را بيشتر مي پسندند. در طيف مقابل هم آقاي قاليباف قوي تر وارد شد. ايشان هم نوعي تهاجم به عملکرد دولت داشت و اين دو نفر بيشتر نمود يافتند.

وي ورود رئيسي در اين مناظره را متين خواند و گفت: او همچنان مايل است خودش را وابسته به يک جناح معرفي نکند. برنامه هاي او داراي پشتوانه است. اي بسا عده اي اين رويکرد را بهتر بپسندند که کانديدايشان با متنانت وارد شود و چالشي بحث نکند.

ابراهيم اصغرزاده نيز در خصوص مناظره ديروز گفت: برداشت من هم اين است که مناظره ديروز قدم مثبتي بود و فضا به زودي گرم مي شود. به نظرم از شب گذشته، کشش اين مناظره در سطوح مختلف رسانه ها بيشتر مي شود و مباحث مطروحه از سوي افکار عمومي دنبال شده و سطح مشارکت را ارتقا مي دهد.

به نظر وي، جهانگيري در اين مناظره نشان داد که انتخاب صحيحي از سوي اصلاح طلبان بوده که به ميدان بيايد. اصغرزاده افزود: آقاي روحاني هم سنگين تر وارد شد و علي القادعده او از موضع رئيس جمهور بايد شانيت خودش را حفظ مي کرد و از موضع تهاجمي وارد نمي شد و از نظر من رويکردش درست بود.

وي ادامه داد: در اين مناظره آقاي رئيسي بر اساس استراتژي مشخصي حرکت مي کرد و خيلي طرف اين جنگندگي و مباحثه نرفت و کارش حساب شده بود. اما قاليباف در نقش احمدي نژاد و از موضع او بود. نقد او هم مثل سال 84 نقد شهرداري و عملکرد او در شهرداري تهران بود.

اصغرزاده مناظره ديشب را خوب و در يعن حال بد خواند و توضيح داد: اين مناظره سطحي بود و به عمق نرسيد و به صورت ريشه اي به مباحث پرداخته نشد. شب گذشته فرم ورود به مباحث اقتصادي و معيشت مردم، خيلي سطحي بود  و فقط به مباحث توزيع يارانه و کمک مالي و نقدي و دهک ها پرداخته شد. سايه نقد عملکرد دولت احمدي نژاد و بود و نبود مسکن مهر و يارا نه ها کاملا بر گفتار نامزدها سايه افکنده بود و برنامه مشخصي از سوي هيچ کانديدايي ارائه نشد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =