دبیرکمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، ذبیح الله غریب در کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری از تامین 420 تن برنج سفید 595 تن شکر و 280 تن گوشت مرغ برای رفاه حال مردم روزه دار این استان خبر داد و اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده هیچ گونه کمبود مواد غذایی پرمصرف در استان نخواهیم داشت.
وی افزود: اقلام غذایی برای توزیع در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان و فروشگاه های منتخب اصناف سراسر استان آماده توزیع است.
دبیر کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری توضیح داد: شیرینی پزان در طول ماه مبارک رمضان نیز شکر مورد نیاز خود را از صنوف یا از طریق بورس و یا حواله به هر میزان مورد نیاز از طریق شرکت غله با قیمت تعادلی دریافت می کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه گفت: مسئولان برای تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان، برنامه ریزی و تدابیر لازم را انجام داده اند.
سید نعیم امامی تاکید کرد: با استقرار بیش از 20 گروه نظارت و بازرسی طرح سرکشی از اصناف در ماه مبارک رمضان تشدید خواهد شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست تاکید کرد: نظارت بر واحدهای صنفی، باید به عنوان یکی از برنامه ها و اهداف اصلی کمیسیون تنظیم بازار استان باشد.
قاسم سلیمانی دشتکی، آرامش نسبی در سیستم عرضه و تقاضا و بازار را از سیاست ها و برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید اعلام کرد و گفت: مدیریت معقول قیمت ها در بازار مصرف این استان نیز با اولویت در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =