زمان برگزاری جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در 4 شهرستان استان سمنان اعلام شد

مدیرنمایندگی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد استان سمنان از برگزاری جشن گلریزان در چهار شهرستان این استان خبر داد و گفت: این چهار جشن کمک به زندانیان در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، سیدهادی نقیبی اظهار داشت: در ماه رمضان امسال همچون سالهای گذشته سنت حسنه جشن های گلریزان برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد بدهکار در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار برگزار می‌شود.
وی با اشاره به حضور 114 زندانی جرایم غیرعمد بدهکار در سطح زندان‌های استان سمنان عنوان کرد: از خیرین نوع‌دوست و نیکوکار استان می‌خواهیمبرای رضای خدا و آرامش و شادی دل خانواده زندانیان جرائم غیرعمد، بکوشند تا با آزادی آنان از زندان شاهد گل لبخند بر لبان فرزندان آنان باشیم.
نقیبی گفت: جشن‌های گلریزان در استان سمنان از نهم خردادماه امسال آغاز شده و به مدت دو هفته در چهار شهر این استان برگزار می‌شود.
مدیرنمایندگیستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد استان سمنانبا اشاره به اینکه سال گذشته نیز چهار جشن گلریزان در استان سمنان برگزار شده بود عنوان کرد: خیران استان در این جشن‌های گلریزان مبالغی را جهت آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد استان کمک کردند.
به گفته نقیبی، مبالغ اهداء شده توسط نیکوکاران به علاوه مبالغی که از سوی ستاد دیه کشور اختصاص یافت، سبب آزادی 68 زندانی جرائم غیر عمد در استان سمنان در سال گذشته شد.
وی در خاتمه با اعلام شماره حساب‌های این ستاد برای اعطای کمک های مردمی افزود: مردم استان سمنان می توانند هدایای نقدی خود را به شماره حسابهای (0105701687005) نزد بانک ملی و شماره حساب(10/32517859) جام بانک ملت و یا از طریق تلفن همراه با کد #7777023*780* واریز کنند.
مدیر نمایندگیستاد دیه استان سمنان در پایان، تاریخ برگزاری جشن های گلریزان شهرستان‌های تابعه استان را به ترتیب تاریخ برگزاری بشرح ذیل اعلام کرد:
شهرستان شاهرود در تاریخ 9 خرداد 96 مصادف با چهارم ماه مبارک رمضان
شهرستان سمنان در تاریخ 10 خرداد 96 مصادف با پنجم ماه مبارک رمضان
شهرستان گرمسار در تاریخ 20 خرداد 96 مصادف با پانزدهم ماه مبارک رمضان
شهرستان دامغان در تاریخ 22خرداد96 مصادف با هفدهم ماه مبارک رمضان

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =