معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش از اعزام بیش ازیک میلیون دانش آموز در اردوهای راهیان نور درسال تحصیلی جدید خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهدی فیض در اولین نشست قرارگاه راهیان نور امام حسن عسگری (ع) که با حضور اعضا، در ساختمان علاقه مندان برگزار شد، گفت: با هدف تقویت اردوهای راهیان نور، مراسم تقدیر از استانهای برتر در زمینه برگزاری این اردوها، با همکاری بسیج در تیرماه برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش و پرورش بر ضرورت تقویت اردوهای راهیان نور ویژه دانش آموزان استعدادهای درخشان تأکید کرد و افزود: تجارب اردوهای برگزارشده باید سرلوحه دست اندرکاران اردوهای راهیان نور قرار گیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش وپرورش خاطرنشان کرد: در 12 مهرماه سال جاری مراسم افتتاحیه اردوهای راهیان نور به صورت نمادین در یکی از امام زاده‌های شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی از تهیه و ارسال شیوه نامه « از مدرسه در مدرسه » با موضوع راهیان نور در آینده نزدیک خبر داد و افزود: به منظور تقویت نقش رسانه‌ها در اردوها، ایده هر کاروان یک خبرنگار، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

فیض، آموزش ضمن خدمت مدیران و سرپرستان راهیان نور را بسیار ضروری دانست و افزود: تلاش می کنیم با هماهنگی مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات دوره های مربوطه را برای مدیران در تابستان برگزار کنیم.

 وی از اعزام 750 هزار دانش آموز تا پایان شهریور سال 96 به سرزمین های نورخبر داد و اظهارکرد: در سال تحصیلی جدید تلاش خواهیم کرد، بیش از یک میلیون دانش آموز را به اردوهای راهیان نور، اعزام کنیم.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =