تولید سالانه ۳۳ هزار تن شمش فولاد سبک در گرمسار

استاندار سمنان به اتفاق جمعی از مدیران استانی و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از سه واحد تولیدی در شهرستان گرمسار دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین بهروز اسودی در حاشیه این بازدید گفت: در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت رفع موانع تولید و رونق اقتصادی ، استاندار و جمعی از مدیران و اعضای کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان از شرکت ذوب آهن آسیا در شهرستان گرمسار بازدید و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات این واحد قرار گرفت.

وی افزود: شرکت ذوب اهن آسیا در زمینی به مساحت 10هزار متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی واقع شده است که با سرمایه گذاری ثابت حدود 73 میلیارد ریال و سرمایه در گردش به مبلغ بیش از 5/25 میلیارد ریال ظرفیت تولید سالانه 33هزار تن شمش فولاد سبک آلیاژی بیلت را دارد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اذعان داشت: این شرکت در حال حاضر زمینه اشتغال حدود 250 نفر بطور مستقیم و هشت هزار نفر بطور غیر مستقیم را در این منطقه فراهم نموده است.

بهروز اسودی با اشاره به دیگر برنامه سفر استاندار به شهرستان گرمسار گفت: دکتر خباز و اعضای کارگروه رفع موانع تولید استان در ادامه از شرکت کیمیا کالا بازدید نمودند.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بازرگانی کیمیا کالا در زمینی به مساحت 3750 متر مربع در شهرک صنعتی ایوانکی واقع شده است که با سرمایه گذاری ثابت بیش از 22 میلیارد ریال و سرمایه در گردش به مبلغ حدود 10 میلیارد ریال در زمینه تولید درب فلزی ظروف و پاکتهای بهداشتی فعالیت دارد.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان افزود: شرکت بازرگانی کیمیا کالا ظرفیت تولید سالانه 42 تن درب فلزی ظروف ، 1500 تن لاک زنی فلزات ، و 750 تن پاکتهای بهداشتی مواد غذایی را دارد و زمینه اشتغال حدود 80 نفر را فراهم کرده است.

بهروز اسودی به آخرین برنامه سفر استاندار به شهرستان گرمسار اشاره کرد و اظهار داشت: دکتر خباز و اعضای کارگروه رفع موانع تولید در سومین برنامه سفر خود به شهرستان گرمسار همچنین از شرکت شیرین نوین تولید کننده انواع کیک و شیرینی که در شهرک صنعتی پایتخت واقع می باشد بازدید کردند.

در ادامه این بازدیدها دکتر خباز استاندار محترم و رئیس کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به همراه اعضای کارگروه در نشستهای مختلف به بررسی مسایل و مشکلات این واحدها پرداخته و تصمیماتی اتخاذ گردید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 671316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =