حمایت قاطع و عملی از مردم فلسطین وظیفه انسانی و اسلامی همه مسلمانان سراسر جهان است

دکتر حیدری مدیر کل بهزیستی استان در پیامی کارکنان بهزیستی و کلیه هم استانیهای لرستانی را دعوت به حضور شکوهمندانه در راهپیمایی روز جهانی قدس کرد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان متن این بیانیه بدین شرح است:
بسمه تعالی
امام خمینی (ره ) فرمودند: اسرائیل یک غده سرطانی است و باید از روی زمین محو شود .
روز جهانی قدس یادمان اتحاد و مقاومت و اراده اسلامی در پشتیبانی از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و مقابله جدی با رژیم جعلی اسرائیل و بریدن دست ایادی سرسپرده استثمارگران خارجی است .
به راستی حمایت قاطع و عملی از مردم فلسطین وظیفه انسانی و اسلامی همه مسلمانان و آزادگان سراسر جهان است و چه زیباست که روز جهانی قدس را روز مقابله مستضعفین عالم بر علیه مستکبرین نامگذاری کرده اند .
دشمنان بدانند هر گونه تحریم ، تهدید های جنگ افروزانه و حرکات تروریستی بر میزان بصیرت و بیداری و اتحاد همه جانبه ملت سرافراز ایران می افزاید و به یاری خداوند بمنظور احقاق حقوق ملت رنجدیده فلسطین ، یکبار دیگر و باشکوهتر از سالهای قبل در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت خواهند کرد .
ضمن لبیک به ندای مقام معظم رهبری و دعوت کلیه همکاران گرامی بهزیستی و همچنین هم استانیهای عزیز به مشارکت همه جانبه و پرشور امیدوارم این سیلی محکم دیگر نیز زمینه های آزادسازی مسجد الاقصی و تمامی سرزمینهای اشغالی فلسطین را فراهم آورد .
‌دکتر حیدری
مدیر کل بهزیستی استان لرستان

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =