ایلنا نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: معتقدم ۴۰ درصد رای اصولگرایان خدای ناکرده نباید مزاحمتی برای دولت ایجاد کنند بلکه باید رفیق شفیقی برای دولت باشند و دولت را به سمت شعارهایی که داده، یاری‌ کنند.

محمدرضا باهنر در پاسخ به اینکه آیا پس از شکست اصولگرایان در انتخابات اخیر، جبهه مردمی نیروهای انقلاب (جمنا) همچنان محوریت اصولگرایان را برعهده دارد؟، گفت: مساله شکست را که شما دائم تکرار می‌کنید حرف درستی نیست، بعضی از دوستان اصلاح‌طلب ما ۳۰ سال است که آرزو دارند، ما شکست بخوریم.

او در پاسخ به اینکه مگر کاندیدای جبهه مردمی شکست نخورده است، اظهار داشت: بله، یک زمانی نیروهای اصولگرا در انتخابات وارد می‌شدند و ۱۲ درصد رای داشتند اما امروز رای ۴۰ درصدی متراکم و بسیار بالا است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه البته دولت باید روی کمک این ۴۰ درصد حساب کند و نقدهای مشفقانه آنان را بشنود، تصریح کرد: معتقدم آن ۴۰ درصد هم خدای ناکرده نباید مزاحمتی برای دولت ایجاد کنند بلکه باید رفیق شفیقی برای دولت باشند و دولت را به سمت شعارهایی که داده، یاری‌ کنند.

باهنر ادامه داد: اگر دولت در مسیر غیر از شعارهایش حرکت کند و متن به حاشیه و حاشیه متن اصلی بشود آنگاه این ۴۰ درصد گروه بسیار مقتدر و متراکمی است که می‌تواند کار را جلو ببرد.

او در پاسخ به اینکه آیا جمنا همچنان مدیریت و محوریت اصولگرایان را برعهده خواهد داشت، خاطرنشان کرد: خیر، هنوز معلوم نیست. در حال بحث هستیم و احتمال تجدید سازمان وجود دارد. البته جمنا ظرفیت بزرگی است ولی کامل نیست و باید تکمیل شود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به اینکه آیا اصولگرایان با رئیس جمهور دیدار داشته‌اند، ابراز داشت: خیر. تا الان دیداری انجام نشده است.

27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 679793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =