ایرنا نوشت: عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که قالیباف هنوز شکست در انتخابات ریاست جمهوری را نپذیرفته است، گفت: قالیباف به دنبال ایجاد سازوکاری موازی جریان اصولگرایی است.

قاسم میرزایی نیکو در مورد نامه محمدباقر قالیباف به جوانان اصولگرا مبنی بر ایجاد جریان نواصولگرایی افزود: قالیباف به دلیل این که در انتخابات ریاست جمهوری موفق نشد و دوران حضور در شهرداری تهران نیز به پایان رسیده است، با نوشتن این نامه به دنبال ایجاد ساز و کار جدید و موازی جریان اصوگرایی است.

وی یادآور شد: قالیباف پیش از این که رجل سیاسی باشد، فرد اجرایی بوده است که تسلط نداشتن وی بر زیرمجموعه ای که در آن حضور داشته برای همگان روشن است و این موضوع را می توان از تخلفاتی که در شهرداری تهران رخ داده فهمید.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نامه قالیباف به جوانان اصولگرا و درخواست از آنان برای ایجاد جریان جدید در بدنه اصولگرایی به دلیل شکستی است که وی از جریان اصولگرایی خورده و اصولگرایان وی را انتخاب نکردند.

میرزایی نیکو ادامه داد: زمانی که ما تحقیق و تفحص از شهرداری تهران را کلید زدیم پرده از بسیاری از تخلفات در شهرداری تهران برداشتیم ولی متاسفانه نگذاشتند این تخلفات پیگیری شود، امیدواریم که شورای شهر بعدی بتواند تخلفات شهردار کنونی را به همگان نشان دهد.

وی تاکید کرد: قالیباف در این نامه به نوعی تلاش کرده شکستی که در انتخابات ریاست جمهوری خورده را به نوعی توجیه و به گردن سیستم بیندازد و بگوید من توانمند بودیم ولی نگذاشتند که بیاییم.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: البته منظور قالیباف در این نامه ریشه اصولگرایی نیست و خطاب بیشتر ویجوانان اصولگراست، قالیباف تصور می کند که جوانان اصولگرا حامی وی هستند در حالی که در انتخابات ریاست جمهوری شاهد بودیم که جوانان اصولگرا به سمت آقای رییسی گرایش یافتند.

میرزایی نیکو ادامه داد: سوال من از آقای قالیباف این است که اگر در این نامه در مورد نواصولگرایی سخن گفته پس چرا دولت را در این نامه تخریب کرده است، آیا این به معنی آن نیست که آقای قالیباف شکست در انتخابات را نپذیرفته است.

میرزایی نیکو اظهار داشت: زمان آن رسیده که ریشه های جریان اصولگرایی در مورد قالیباف به نتیجه و جمع بندی برسند و تکلیف وی را مشخص کنند، بعید می دانم که وی با این گونه اقدامات هم بتواند موفق شود.
27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 689608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =